Lief en leed met E regelaars

Discussie in 'F3A' gestart door Ed Heemskerk, 24 dec 2014.

1. Ed Heemskerk

Ed Heemskerk

Lid geworden:
    5 sep 2007
    Bedankt voor de reacties , ga nog wat proberen in te stellen in een vliegconditie.
    Ik heb al 3 vliegcondities standaard , normaal , landing en grote uitslagen.
    Alles s op single gezet en niet gecombineerd.

Inmiddels ook een update voor de YGE regelaars , het instellen van de rem en de remkracht vond ik altijd maar te zwak.
    Inmiddels ben ik er ook achter dat je in de eerste regel van de rem toewijzing de rem moet zetten op acro hard en dan in het Speciale F3A menu de gewenste remkracht met de gas stick kan instellen .
    De rem werk nu prima en is gemakkelijk bij te stellen .

2. johnjohn

johnjohn

Lid geworden:
    13 dec 2013
    Hallo Ed, met "Idle Up" bedoel ik eigenlijk dat je die zelf maakt in het AFR menu ! dus niet het "Idle Up"menu gebruiken.
    Jammer dat het draadje een beetje dood bloed, zijn toch behoorlijk wat nieuwigheden wat betreft motoren en regelaars! Niemand iets te melden of te delen met de "Onwetenden" ??

3. Ed Heemskerk

Ed Heemskerk

Lid geworden:
    5 sep 2007
    Ik heb al begrepen dat je het moet zoeken in de flight condities,ik heb nu in de vliegconditie normaal het in AFR menu het startmoment van de servo wat hoger gezet wat onmiddellijk lijd tot een hoger stationair toerental.
    In de landings conditie is de cut off weer beschikbaar.

.

rc flying vindt dit leuk.
  4. Ed Heemskerk

Ed Heemskerk

Lid geworden:
    5 sep 2007
    Dit weekeinde de telemetrie sensor SBS 01 C voor het eerst gebruikt.
    Keurig in het menu 2 is de timer zichtbaar , ook de sensor in 3 posities , het voltage van de aandrijf lipo ,de ampères en het verbruik.
    Wel voor elke vlucht moet je de sensor resetten naar nul anders telt deze gewoon door .
    Begint met 41.85 volt , 75 ampere bij volgas en een P programma gebruik bij wind 4 cross , (het waait bij ons altijd een paar beaufort harder dan in het binnenland) .van 3100 Ma.

5. Ed Heemskerk

Ed Heemskerk

Lid geworden:
    5 sep 2007
    foto van display.

Deel Deze Pagina