LiPo Lader

• Topicstarter Topicstarter DennisM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DennisM

Guest
Hallo,

Ik heb een iMAX b6 via HK gekocht, maar het pakketje is nog steeds niet op de post gedaan. Inmiddel al 10 dagen geleden, terwijl alles op voorraad is. Ik denk eraan om de order te cancelen en een andere LiPo lader rond de 30 euro aan te schaffen.
Is dit iets voor 2S en 3S turnigy/zippy LiPo's.

LiPo BALANCER CHARGER 2-3S 12V/230V -

Of weet iemand een andere?

Dan ligt je pakketje denk bij de douane om ingeklaard te worden. Gewoon geduld hebben.

10 dagen totaal of 10 werkdagen?

Dan ligt je pakketje denk bij de douane om ingeklaard te worden. Gewoon geduld hebben.

10 dagen totaal of 10 werkdagen?

Nee hij is niet eens weg van de warehouse daar. 10 werkdagen. Heb al contact en al met die gasten maar er gebeurd niets.

Dus wachten? Of een andere lader in nederland kopen, maar ook voor rond de 30 euro.

Of zal ik deze halen: http://www.ebay.co.uk/itm/Turnigy-A...sGames_RadioControlled_JN&hash=item2a112482f0 En dan voor 30 dollar aan Zippy lipo's.

Is die lader wel echt, en welke voeding kan ik erop gebruiken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je wel betaald dan of is je overmaking van paypal terug gezet.

Hebben ze je geld is er ook binnen 10 min een bericht ervan.

Mvg Johan

Ps . de verzending van Hongkong kan wel eens 8 weken zijn .
Maar kan ook binnen 10 dagen bij je thuis zijn .
En houd TNT het tegen krijg je een brief (douane ziet jou paketje niet)

Ja alles is in orde, betaald enzo. Heeft ook al 3 groene vinkjes erachter.
Zal ik anders die order van HK cancelen en die accucel via ebay kopen in de bovenstaande link? Heb voor 58 euro bij HK besteld, imax b6, 2 lipo's en power supply en nog iets. 1,5 kilo.
Dus weet ff niet zo snel wat nou handig is, als ik douane krijg, kost het rond de 80 euro...

Er zal van jou bestelde dingen iets in BK staan , anders was het allang verstuurt .
Van betalen tot versturen duurt 3 werkdagen .

Cancelen heeft alleen zin om het deel wat in BK staat .
De rest word dan direkt verstuurt.

En je krijgt het geld in bonus punten , het word niet terug gestort.

Mvg Johan

Dit vond ik nadat ik mijn order plaatste:

NOTICE

Dear Customer.
Our Hong Kong warehouse has recently expanded to accommodate for more large boxed orders (planes); systems have been modified and staff have been retrained to handle the new order flow.
Unfortunately this has caused a delay in some (not all) product and plane orders. If your order has been delayed recently, I sincerely appologise.
The good news is, we expect to see these orders completed in the next few days and our new system with increased big-box capacity means a more timely dispatch of your orders in future.

I thank you greatly for your patience during this period of change and you can rest assured that everyone in my team is working overtime to have your orders shipped as soon as possible.

Sincerely.
Anthony Hand
Director, HobbyKing.com

Ik wacht ook al 4 dagen voordat mijn pakket verzonden wordt. Ff geduld nog dus!

Nee, alles was op voorraad toen ik bestelde. Nu nog steeds.

Weet je zeker over die bonuspunten? Krijg het geld dus nooit meer op me rekeningnummer?

Wat zou jij doen, gewoon wachten of cancelen en voor die accucel gaan.
Komt hetzelfde neer, zelfs minder als ik douane krijg

Kijk eens bij de status van je verzending, als er achter de imax reserved staat is hij voor jou gereserveerd en zou ik je order zo laten. Mijn order was 75 dollar incl. Verz.

11758 HobbyKing Power Supply 100~240v 5A 1 Reserved
5548 IMAX B6 Charger/Discharger 1-6 Cells (GENUIN 1 Reserved
8933 Turnigy 2200mAh 2S 20C Lipo Pack 2 Reserved
10261 Female Traxxas <-> Male XT60 (3pcs/bag) 1 Reserved
4134 Lithium Polymer Charge Pack 18x22cm Sack 1 Reserved
15 >>>>>HOLD ORDER GIVE TO STAFF<<<<< 1 Reserved

zo staat het er, dit is mijn hele order.
Kostte 80 dollar, dus het leek mij ook dat ze nu al moesten verzenden.
Hold order staat voor 30% declare en dat het een kado is.

Dit zegt de helpdesk:
Ivy:
One moment please while I check your Order.
Ivy:
are you sure you want to cancel this order?
Ivy:
You can ask us to cancel it for refund or bonus point .

bezint eer ge begint.

als je in het buitenland besteld weet je dat het lang kan duren, tot een maand toe.
dus als je geen geduld hebt moet je het gewoon in Nederland kopen, en het risico van belasting en inklaring moet je altijd incalculeren ongeveer 25% van totaal bedrag.

aan de bestelling te zien heb je niet eerst even info vergaard en er over nagedacht, want dan had je wel een sterkere powersupply genomen.

goed gewoon geduld hebben.

mvg Hans

Ik heb er wel over nagedacht, alleen er was toen geen betere powersupply, wat is er mis met deze dan?
Ik denk toch dat ik order wel ga cancelen, ze kunnen het opsturen naar me paypal adres.

Ik weet zowiezo niet wat voor ene powersupply erop kan, volgens mij past die van me laptop ook erop.
Zowel op de iMax, als op de turnigy. Ik denk als ik de turnigy accucel 6 koop via ebay, dat ik dan nog goedkoper uit ben.

Denk dat ik order dan toch maar cancelen, die lader op ebay halen, de lipos in de german warehouse.
Weet alleen niet hoeveel paypal dan weer neemt van me geld voor het overschrijven. Ow dat is €1,50 van 35 euro, dat valt dus ook wel mee

powersup is te ligt voor zo'n lader minimaal 10amp continue. zeker als je meer dan 3 cellen wilt gaan laden in de toekomst.

mvg

cancelen kan, maar geld terug op je paypal niet. Je krijgt een soort van kadobon met een bedrag erop gelijk aan je gecancelde bestelling, welke je bij hobbyking alleen weer kan uitgeven.

Nee, alleen 2 cellen, maar ik ga hem toch maar cancellen denk ik, duurt me te lang allemaal.

@jesse, die vrouwtje van de helpdesk zei dat het wel kon... misschien dat jij ook op de live support even kunt vragen.

waarom bestel je dan in buitenland als je weet dat het lang kan duren?

ps waar kom je vandaan?

je hebt een pb

mvg Hans

Laatst bewerkt:
hobbyking geeft geen geld retour alleen de waarde in bonuspunten.

Het is mij pas 1x gelukt en dat was naar 4 maanden wachten op een artikel dat binnen 1 week in voorraad zou zijn. Dat heb ik na veel zeuren terug gehad op mijn paypal account.

Dus dan moet je nog even geduld hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back