low budget offroad truck

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door kevinvb, 16 feb 2017.

  1. DollarHobby

    DollarHobby

    Lid geworden:
    11 mrt 2016
    Berichten:
    411
    Locatie:
    rijssen
    Het is aan te leren met veel geduld als toevoeging. Er zijn mensen zonder geduld is dit gewoon niks.

    En verder: het duurt lang als de benzine op juiste toevoer is. Als je hem te veel geeft, je ziet het en draait hem in; dat hoeft niet te betekenen dat hij in 10 seconden zijn overtollige brandstof kwijt is en de motor helemaal schoon gebrand is.

    Dat laatste moest ik me telkens weer op betrappen dat ik te snel afstel.
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  2. Snooky

    Snooky

    Lid geworden:
    24 jan 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Drennte
    Wat dacht je van een Condor. ACME pro met alles er bij rond 230 euro nieuw schaal 1/10 4wiel aangedreven. [​IMG] 1488395165080.jpg 1488395170535.jpg 1488395178850.jpg 1488395188107.jpg
     
  3. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Als het budget 400 euro is zou ik niet voor zo'n ACME ding gaan maar echt wel wat beters zoeken. Met iets meer over het budget heb je al een Serpent Cobra 811 rtr
     
  4. jitse

    jitse

    Lid geworden:
    30 mrt 2014
    Berichten:
    6
    hey Beste modelbouwers
    ik heb net (dinsdag 14 maart)een acme condor gekocht maar het lukt me niet om de transmitter en de reciever te binden
    en ik heb de verkopers(nitrotek) al meerdere mailtjes gestuurd maar er komt niet veel hulp van hun of ze weten het zelf ook niet. Dus ik vroeg me af of iemand weet hoe ik ze moet binden.;
    ik heb al uitgevonden hoe ik de reciever in de bind stand moet krijgen maar de transmitter nog niet (er zitten geen bind knopjes op enz) maar er zit wel een knopje op genaamd ch3 toen ik daarop drukte luisterde de reciever en de transmitter niet meer na elkaar(eerst deeden ze dat wel) dus ze staan nu waarschijnelijk op een ander kanaal maar hoe moet ik hem terug binden dat hij het weer doet.

    Alvast heel erg bedankt jitse
     
  5. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.481
    Locatie:
    Sassenheim
    Bekend probleem...... kost niets dus krijg je ook niets. En wat heb je nu geleerd meneer Cactus?
    Zelfs de fabrikant geeft je maximaal support http://www.acme-rc.com/instance.php

    Maar het binden zal toch wel in de manual staan?
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  6. Snooky

    Snooky

    Lid geworden:
    24 jan 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Drennte
    Ik heb ook een Condor en heb hem laten afstellen bij rc schop romulco. Rijd super start altijd. Maar heb er zelf geen bind probleem mee gehad. Mijn advies zelfde doen als mij naar die winkel gaan en dan ben je voor 20 / 30 euro klaar. Auto kost misschien geen 400 euro maar die van mij heb geen probleem mee.
     
    Schots en Scheef vindt dit leuk.
  7. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    heb je een auto met zender gekocht, of heb je een losse auto, en losse zender genomen?
    Optie 2, kan het zijn dat de zender en ontvanger niet met elkaar praten.

    en inderdaad, binden is zoiets belangrijks, dat het doorgaans in de handleiding staat.
    het is meestal ook absoluut niet moeilijk..
    maar er zit wel eens een stappenplan aan vast.
    soms moet alleen de ontvanger in bind modus, soms de zender ook.
    soms moet de zender uit staan op het moment dat je gaat binden. bij aanzetten ziet de ontvanger hem opeens..

    zoiets.
     

Deel Deze Pagina