marui galaxy rs

Discussie in 'Bouwverslagen - Auto's' gestart door lucvp63, 2 feb 2018.

  1. lucvp63

    lucvp63

    Lid geworden:
    27 jan 2018
    Berichten:
    9
    Locatie:
    belgie
    hoi
    heb mijn galaxy rs die ik gekocht heb opgekuist en is in goede staat het enige wat om breekt is de spoiler maar is er moeilijk aan te komen maar voor het anders rijd hij heel goed behalve de regelaar die soms mankeert en de banden die wat versleten zijn weet soms iemand de welke ik er kan opzetten daar staat geen banden maat op[​IMG][/IMG] [​IMG][/IMG] [​IMG][/IMG] [​IMG][/IMG]
    .ik heb wat foto's geplaatst de volgende zijn de fox
     
  2. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.350
    Locatie:
    Gavere/België
    Banden zien er toch nog ok uit? of zijn ze hard geworden? Zal geen courante maat meer zijn, maar bv in een modelbouwwinkel even grasduinen wat past op die velgen. Of velgen/banden zoeken met passende meenemer.
    Probeer ergens in de kringloop of zo een speelgoedbuggy te vinden waarvan je de spoiler kunt gebruiken. Tenzij je belangrijk vindt om helemaal origineel te blijven.
    Ik zie de regelaar niet, is het nog een mechanische mss?
    En soldeer de draden van de motor beter, met wat krimpkous errond. Buiten dat het lelijk is met een lusterklem, kunnen deze ook niet zo veel stroom aan mss. Zou snel een slecht contact kunnen worden: lostrillende schroefjes en zo.
    Mooie buggy, goeie staat op eerste zicht inderdaad.
    Beetje zuinig mee zijn veronderstel ik.
     
  3. lucvp63

    lucvp63

    Lid geworden:
    27 jan 2018
    Berichten:
    9
    Locatie:
    belgie
    de draden zijn al aan gesoldeerd dat was alleen voor te testen regelaar is al bestelt standaard tamiya de auto zal meer op de kast staan voor de spoiler heb ik er nog een van fox over die ga ik er op zetten
     
  4. Ray-E

    Ray-E

    Lid geworden:
    17 feb 2018
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Sneek
  5. lucvp63

    lucvp63

    Lid geworden:
    27 jan 2018
    Berichten:
    9
    Locatie:
    belgie
    bedankt ik zal er eens naar kijken
     
  6. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.984
    Locatie:
    Zwolle region
    Ik neem aan dat je kroonsteentje verwijdert en de connectoren vervangt. Mss zelfs volledige bedrading vervangen... borstelloos erin?
     
  7. lucvp63

    lucvp63

    Lid geworden:
    27 jan 2018
    Berichten:
    9
    Locatie:
    belgie
    de bedrading is vervangen en is borstelloos en staat nu bij mijn kleinzoon op het rek
     
  8. eric_laermans

    eric_laermans PH-SAM

    Lid geworden:
    19 aug 2005
    Berichten:
    3.984
    Locatie:
    Zwolle region
    Erg leuk model. Zie graag een video-filmpje van de huidige, geüpgrade versie t.z.t. In hetzelfde tijdsgewricht (Galaxy 1986, Venus 1987) was ik gelukkig eigenaar van de Nikko framebuggy Venus waar ik heel wat keertjes mee heb rondgescheurd.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2018
  9. lucvp63

    lucvp63

    Lid geworden:
    27 jan 2018
    Berichten:
    9
    Locatie:
    belgie
    zal eens een filmpje maken het zal niet voor direct zijn ben nog maar juist geopereerd als ik beter ben zal ik een filmpje maken bedankt voor de reactie
     

Deel Deze Pagina