Mening gevraagd over gebruik en informatievoorziening Dremel Multitools

Discussie in 'Helpdesk' gestart door StudentOnderzoeker, 3 okt 2018.

  1. StudentOnderzoeker

    StudentOnderzoeker

    Lid geworden:
    3 okt 2018
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Breda
    Goedemiddag allemaal,

    Vanuit mijn opleiding Online Marketing ben ik momenteel een opdracht aan het uitvoeren voor Dremel. De opdracht houdt in dat er een (digitale) oplossing gezocht dient te worden om het voor Dremel-gebruikers inzichtelijker te maken waarvoor welke accessoires/opzetstukjes dienen. Ben jij een Dremel-gebruiker? Dan zou je mij hartstikke hard helpen om mee te denken!
    Jullie mogen je mening geven over de volgende onderwerpen:
    - Wat is je mening over de bijgesloten informatievoorziening voor accessoires bij aankoop van de Dremel?
    - Was het duidelijk waarvoor welke accessoires dienen?
    - Heb je extra informatie moeten zoeken over het gebruik van de accessoires en hoe heb je dit gedaan?
    - Hoe kan bovenstaande makkelijker?

    Eventueel mag je de volgende punten er ook bij vermelden om het onderzoek voor ons gemakkelijker te maken:
    - Welke producten gebruik je?
    - Waarvoor en hoe vaak gebruik je de Dremel?
    - Gebruik je de Dremel ook voor andere dingen dan waar je hem in eerste instantie voor gekocht hebt.

    Iedereen die mee wilt denken en discussiƫren over de bovenstaande punten zou ons hartstikke helpen ! Het uiteindelijk doel van dit onderzoek is om ervoor te zorgen dat voor de Dremel-gebruiker overzichtelijker wordt waarvoor welke accessoires gebruikt dienen te worden.

    Alvast Bedankt !
     
  2. hmeijdam

    hmeijdam

    Lid geworden:
    29 jan 2010
    Berichten:
    1.885
    Locatie:
    Barneveld
    Volgens mij is iemand je voor geweest, want Youtube staat vol met filmpjes over Dremel tools.
     

Deel Deze Pagina