Mensen uit ede?

• Topicstarter Topicstarter heli-jean24
  • Startdatum Startdatum
H

heli-jean24

Guest
Ik vroeg me eigenlijk af of er in ede wel heli gevlogen word en of er club's (verenigingen) zijn die alleen met heli vliegen bezig houdt?
En of er mensen zijn die toevallig nog een vliegmaatje zoeken want in mijn eentje naar de hei gaan vind ik opzich best saai met zijn tweeen is altijd leuker toch?
Dus ik hoop op ellen lange reacties van mensen uit ede/wageningen/bennekom/arnhem die hetzelfde idee hebben!

Groetejs jean paul

Hoi,
Kom eens kijken in renswoude bij Welkom bij wings over Renswoude
Op zondagmiddag en woensdagavonden zijn er altijd wel een paar.

Op de hei is ook een mogelijkheid alleen zie ik daar bijna geen collega helivliegers

Kijk dit zijn nou leuke berichten:D
Ik ben nu even op de site aan het kijken en orienteer me even verder.
Zoals je misschien al een beetje vernomen had heb ik geen vervoer maar iemand kwam met het geweldige idee om een fietskar te nemen.
Nou is renswoude ook niet echt naast de deur.
Maaaaar ik moet er vast wel uit komen het valt allemaal nog niet mee om bij een club te gaan.
Ik wil ontzettend graag en hopelijk komt er ergens dit jaar nog vervoer, op de zondagen zou ik wel vervoer kunnen hebben leen ik de auto van mijn moeder gewoon.
Maar wat moet ik doen gewoon langs komen met mijn heli zeggen dat ik lid wil worden en vliegen maar?

op de ginkelse hei vliegen inderdaad 2 verenigingen. ELC en VZG. Er zijn bijna altijd wel piloten aanwezig. Er vliegen alleen bijna geen helikopters. Tenminste, ik ben er maar 1x eentje tegengekomen. Vlieg er meestal op zaterdag en af en toe door de weeks.

Als je eens op zondag in Renswoude wil komen kijken, kom dan om ca. 14.00 uur en neem je heli mee als je wil vliegen. Als je het even laat weten kom ik zowiezo ook.
Er zijn best wel wat mensen die net begonnen zijn met heli vliegen maar er zijn er een paar die echt vliegen.

Laatst bewerkt:
Op de ginkel zit toch een vliegclub? ik geloof zelfs dat er 2 verenigingen gebruik maken van dat veld daar.......

Klopt een is met een clubgebouw en schrijnend duur en die anders heeft gewoon een vergunning.

op de ginkelse hei vliegen inderdaad 2 verenigingen. ELC en VZG. Er zijn bijna altijd wel piloten aanwezig. Er vliegen alleen bijna geen helikopters. Tenminste, ik ben er maar 1x eentje tegengekomen. Vlieg er meestal op zaterdag en af en toe door de weeks.

Als je eens op zondag in Renswoude wil komen kijken, kom dan om ca. 14.00 uur en neem je heli mee als je wil vliegen. Als je het even laat weten kom ik zowiezo ook.
Er zijn best wel wat mensen net die begonnen zijn met heli vliegen maar er zijn er een paar die echt vliegen.

Deze zondag gaat nog niets worden denk ik maar vlogende week zondag zou ik wel kunnen ik laat het je horen lijkt me gezellig!
En ECHT vliegen doe ik ook nog niet hoor beetje heen en weer en af een toe die neus naar me toe draaien!
Maar gezellig lijkt me heel erg leuk om een keer te kijken hoe dat daar gaat!

Patrick Kramer vliegt op de Ginkelse heide, niet altijd volgens mij. Als hij er is heb je echt een goede hulp qua helivliegen!

Patrick Kramer vliegt op de Ginkelse heide, niet altijd volgens mij. Als hij er is heb je echt een goede hulp qua helivliegen!

Thanks, zal eens informeren. Ben namelijk mega verslaafd maar er is niemand in de buurt die me verder kan helpen om beter figuren te leren vliegen.

Deze zondag gaat nog niets worden denk ik maar vlogende week zondag zou ik wel kunnen ik laat het je horen lijkt me gezellig!
En ECHT vliegen doe ik ook nog niet hoor beetje heen en weer en af een toe die neus naar me toe draaien!
Maar gezellig lijkt me heel erg leuk om een keer te kijken hoe dat daar gaat!

Schijnt weer mooi weer te worden dus wordt het weer een hele middag vliegen. Als je komt neem dan wel je heli e.d. mee.

@ laurens.

Wie is patrick kramer haha maar goed wat ik al zei de hei is te ver ik heb tot nu toe nog maar 1 accu voor de logo 10 en volgens mij zijn daar geen laad mogelijkheden en lidmaatschap vind ik erg duur daar meen 90 euro per jaar en dat voor allemaal facilliteiten die ik toch niet ga gebruiken(clubgebouw e.d.).

@sportlover.

Als je serieus geintressert ben PM me dan een keer.
Ik heb een beetje rond gelezen en zie dat je beginner bent ik kan je met een hoop dingen helpen IRL (in real life) zeg niet dat ik je overal mee kan helpen want weet echt niet alles (ben zelf ook nog maar een jaartje bezig).
Maar ik heb iig wel de nodige ervaring om jou ook wat meer op gang te helpen qua vliegen;).
Laat wat van je horen kunnen we afspreken.

@mdesmit.

Dacht wow vandaag word ook mooi begint het ineens te zeiken haha.
Dacht als ik een mogelijkheid zie ga ik vandaag helaas.
Misschien dat het later op de dag nog beter word.
Is daar een mogelijkheid om te laden? (stroom)
Of hoe doen jullie/jij dat normaal gesproken?

Laden doen we via de auto accu. Auto staat namelijk naast het veld.

Het weer ziet er inderdaad niet echt gunstig uit. Toch ga ik rond 14.00 uur even kijken.
Kan helaas niet de hele middag.

hey ik kom er zo aan hopelijk ben je nog online?
Hoe herken ik je!
Waarschijnlijk aan je heli maar goed!
ik kom even langs hoe kan ik er het beste heen rijden vanaf ede???

de klomp naar renswoude, 2e rotonde rechts. 1e is bij het kasteel 2e bij de snackbar.
3e of 4e straat rechts de meidoornstraat in
einde links af en gelijk weer links af. Je rijdt dan langs een wit huis en volgt deze weg (ook zandpad) tot je achter de voetbalvelden bent. Je rijdt zo het veld op.

Bel anders even, telefoon nummer staat in je PB

oke ik ga nu rijden denk dat ik er ben in een half uurtje als alles goed gaat ;)

Back