C
Coenen
Guest
Ik ben een tijdje bezig geweest om hem te bouwen, vervolgens heb ik nog een aantal weken moeten wachten op windstil weer. Afgelopen weekend heeft ie z'n doop gekregen en ik ook wat betreft het besturen van een vliegtuig.
Gelijk maar wat foto's, van het bouwen, het eindresultaat, het vliegen en de gevolgen van de crashes.
Nu nog alles samen bouwen.
Nu begint het al ergens op te lijken.
Het past allemaal maar net.
De bovenkant van het eindresultaat.
De onderkant.
In actie 1
In actie 2
Dit krijg je als je te vaak en te hard op je neus land.
Ik heb de volgende onderdelen gebruikt:
Motor: Speed280 sport 6V
Regelaar: schulze Slim-10be
Servo's: GWS pico std
Ontvanger: multiplex pico 5/6
Accu: 7 cellen 1000mAh graupner
Het gewicht van mijn Devine II is 130 gram met de accu erbij komt het totaal gewicht op 265 gram.
Misschien wat aan de zware kant, ik moet behoorlijk wat gas geven om hem lekker in de lucht te houden. Ik kan me voorstellen dat als ik wat lichtere accu's gebruik ik ook wat langzamer kan vliegen zodat ik wat meer tijd heb om te sturen en te reageren. Kan iemand dit bevestigen?
Ook wou ik via deze weg Theo Schoorl bedanken voor het beschikbaar stellen van de tekening en bouwhandleiding.
Gelijk maar wat foto's, van het bouwen, het eindresultaat, het vliegen en de gevolgen van de crashes.
Nu nog alles samen bouwen.
Nu begint het al ergens op te lijken.
Het past allemaal maar net.
De bovenkant van het eindresultaat.
De onderkant.
In actie 1
In actie 2
Dit krijg je als je te vaak en te hard op je neus land.
Ik heb de volgende onderdelen gebruikt:
Motor: Speed280 sport 6V
Regelaar: schulze Slim-10be
Servo's: GWS pico std
Ontvanger: multiplex pico 5/6
Accu: 7 cellen 1000mAh graupner
Het gewicht van mijn Devine II is 130 gram met de accu erbij komt het totaal gewicht op 265 gram.
Misschien wat aan de zware kant, ik moet behoorlijk wat gas geven om hem lekker in de lucht te houden. Ik kan me voorstellen dat als ik wat lichtere accu's gebruik ik ook wat langzamer kan vliegen zodat ik wat meer tijd heb om te sturen en te reageren. Kan iemand dit bevestigen?
Ook wou ik via deze weg Theo Schoorl bedanken voor het beschikbaar stellen van de tekening en bouwhandleiding.