Mijn eerste spuitklus en auto, de VW Kever

Hallo allemaal.

Ik heb in de autoafdeling van dit forum een bouwverslag gemaakt van een Tamiya Volkswagen Kever.

Dit was de allereerste keer dat ik met de RC modelbouw te maken heb gekregen. Heb er ontzettend veel plezier aan beleefd, en nog steeds trouwens, om dit te doen.

Na heel veel spuit oefeningen is het volgende spuitwerk er uitgekomen.

Mijn "Kevertje".
szwrb6.jpg

De body is op de koplampen na geheel orgineel uit de doos. De koplampen zijn vervangen om straks nog verlichting te kunnen aanbrengen.

Hiervolgen nog een paar kiekjes.

Het kontje,
x5e32c.jpg

Binnen opname.
r7t8vq.jpg

2nak38l.jpg

2u7ypvm.jpg

Hoe ik te werk ben gegaan bij het spuiten is te lezen in het bouwverslag van deze auto. Hoop dat het resultaat jullie goedkeuring mag hebben.:D

Groeten Ruud:bye:

Laatst bewerkt:
Dirk Jan, moet je helemaal gelijk geven. Begin me ook steeds meer aan die bodyposts te irriteren. Wist alleen op het moment nog geen goede oplossing.

Heb ook al verschillende reacties gehad in het bouwverslag gedeelte. Met een tip van westy1969 ga ik nu aan de gang om dit probleem mogelijk op te lossen.

Mocht ik het voor elkaar krijgen, laat ik het resultaat nog weer even zien.
Kan echter nog wel even duren, moet eerst de zaken nog helemaal uit gaan werken, bestellen en maken.

:bye:Ruud

Weg bodyposts

Het was even uitpluizen, maar het is mij toch gelukt om de bodyposts weg te werken.

Ben er zelf heeeeeeel tevreden over:D

Dit is het resultaat geworden.

250rr4w.jpg

1262rzr.jpg

2zhf5ag.jpg

Zo je ziet heb ik ook gelijk de antenne maar weg gewerkt.
Met het laatste ben ik nog aan het experimenteren ivm de reikwijdte van de zender.

Voor de gene die willen weten hoe ik de bodyposts heb aangepast, het hele relaas is weer te vinden in het bouwverslag van deze auto.

Groetjes Ruud :bye:

Laatst bewerkt:
kever

heey

ik heb mijn kever ook gedaan!!!
het resultaat mag er wezen vind ik zelf mijn vrouw iets minder!!:P

Modedit: Psygho:
SNIP...

groet niels

Laatst bewerkt door een moderator:
Eh, concept30, er lezen ook jongere mensen mee op dit forum...

Dit gaat mij iig iets te ver!..
Niet persoonlijk, maar om de reden die boven mij word aangegeven...

Een paar mooioe borsten, of lekkere kont,al dan niet in string tot daar aan toe, maar expliciet een vagina, gaat mij te ver...

Denk dat ik wat gemist heb;)

Maar als ik het goed begrijp, iets wat niet voor herhaling vatbaar is:)

:bye: Ruud

Laatst bewerkt:
Ach op zich wel grappig, maa rniet voor hier op het forum...
Als je erg nieuwschierig bent kun je de man naturlijk per pb vragen om de link ;)

srry srry srry

nooit bij nagedacht!!
maar voor de gene die nieuwschierig is mag mij pben!!

nogmaals srry

was niet de bedoeling

groet

Back