Net als Pjotrr werd het ook voor mij tijd voor een Yak.
De besturing bestaat uit :
Motor : Python 60
Regelaar : CC-10
Ontvanger : Schulze zonder huis en verkorte antenne
servo's : 3 * TS1118
Accu : Etec 2s1 450 mAh
bouwwijze : de vdV(l)echt methode (maar dan zonder geluidsboxen ;-) ).
Gewicht : 164 gr
opmerking :
Er zijn natuurlijk vele wegen die naar Rome leiden en dit is er een van.....
Het uitscheiden van het depron
Ik heb meteen geschilderd en het simpel gehouden ( ik wil geen extra gewicht hierdoor toevoegen en ik ben helaas geen van gog.. ;-)
De voorlijst met een koolstofstrip verstevigd en een balsa neuslijst aangebracht.
De vleugel gelijmd op de romp met UHU por
Het beroemde kruis van van de Vecht aangebracht ;-).
Ook aan de achterzijde is een "hekwerk" aangebracht tegen torsie.
Ook is de staart verstevigd ivm kromtrekken met een strip 3*0.3 mm koolstof.
In het hoogteroer zit ook een strip ivm kromtrekken.
De aansturing vh hoogteroer.
De aansturing vh richtingsroer.
De aansturing vd ailerons.
Het motorschot voor de Python.
de onvanger.
De wielen.
Het landingsgestel.
De inbouw van de besturing.
De ondersteuning van de stuurstangen tegen doorbuigen.
Het zwaartepunt moet op 60 mm vd voorlijst liggen. Daardoor moest de accu onder de vleugel komen.
Afstand van de motor tot de voorkant vleugel.
en klaar is kees........
Nu maar wachten tot de zaal open gaat...
De besturing bestaat uit :
Motor : Python 60
Regelaar : CC-10
Ontvanger : Schulze zonder huis en verkorte antenne
servo's : 3 * TS1118
Accu : Etec 2s1 450 mAh
bouwwijze : de vdV(l)echt methode (maar dan zonder geluidsboxen ;-) ).
Gewicht : 164 gr
opmerking :
Er zijn natuurlijk vele wegen die naar Rome leiden en dit is er een van.....
Het uitscheiden van het depron

Ik heb meteen geschilderd en het simpel gehouden ( ik wil geen extra gewicht hierdoor toevoegen en ik ben helaas geen van gog.. ;-)

De voorlijst met een koolstofstrip verstevigd en een balsa neuslijst aangebracht.

De vleugel gelijmd op de romp met UHU por


Het beroemde kruis van van de Vecht aangebracht ;-).

Ook aan de achterzijde is een "hekwerk" aangebracht tegen torsie.


Ook is de staart verstevigd ivm kromtrekken met een strip 3*0.3 mm koolstof.

In het hoogteroer zit ook een strip ivm kromtrekken.

De aansturing vh hoogteroer.

De aansturing vh richtingsroer.

De aansturing vd ailerons.



Het motorschot voor de Python.


de onvanger.

De wielen.

Het landingsgestel.


De inbouw van de besturing.



De ondersteuning van de stuurstangen tegen doorbuigen.


Het zwaartepunt moet op 60 mm vd voorlijst liggen. Daardoor moest de accu onder de vleugel komen.

Afstand van de motor tot de voorkant vleugel.

en klaar is kees........


Nu maar wachten tot de zaal open gaat...