Mikado Huges 500.

Hallo allemaal.

Had ergens anders op het forum al vermeld dat ik met een nieuw project bezig was. :) Dat project is mijn eerste stap naar schaalheli's.
Was al een tijdje bezig met het rond kijken en inlezen wat schaalheli's betreft. Maar ruim twee maanden geleden stond er hier op het forum een pracht schaalhelí (semi schaal) te koop, en dat is hem dus geworden :D:D
Het is een Mikado Huges 500 romp met een Logo 600SE mechaniek.
Heb de heli hellemaal compleet overgenomen op de ontvanger na.
Naar het inbouwen van mijn eigen ontvanger en het naar lopen van de Vbar instellingen heb ik gistermiddag een geslaagde maiden gemaakt met de heli :banana::banana::banana::banana::banana:
Het enige wat ik gistermiddag nog moest doen voor de maiden was het instellen van de headspeed en een reikwijdte test.
Voor de rest niets, wat meede te danken is aan het afstelwerk van de vorige eigenaar:thumbsup:
Ben super blij met de heli en hoop er nog heel lang plezier van te hebben.
Een vliegmaatje heeft nog foto's gemaakt van de maiden (bedankt René) en ook aan een filmpje wordt nog gewerkt:)

DSC_0015_zpse6714596.jpg

DSC_0019_zps4d52a77b.jpg

DSC_0004_zpsc29b1b1e.jpg

DSC_0005_zps1c67c4ea.jpg

DSC_0085_zps1cfe7785.jpg

DSC_0086_zpsa4bc67df.jpg

Filmpje van de maiden volgt binnenkort.

mvg. Freddie

Laatst bewerkt:
Mooie heli Freddie!

Fijn dat de maiden goed is gegaan!;)

Veel plezier ermee!
Zijn ook mooie foto's met die herfstkleuren!

Ik had het genoegen om er gisteren bij te zijn en de Maiden van Freddie zijn schaal Heli mee te mogen maken.
Het toestel stilstaand te bewonderen was al een genot voor het oog en het zien vliegen van die pracht Heli was werkelijk een schitterend fenomeen.
Het toestel vloog in 1 woord prachtig en klonk ook helemaal goed.( geen resonantie of what so ever)
Staart gedrag was goed en eigenlijk viel er helemaal niets maar dan ook niets op aan te merken.
Wat dat betreft heeft Freddie een pracht Heli om heerlijk mee schaal te vliegen.
Mijn Walkera HM-UFLY zag er in de lucht wel iets anders uit na het zien vliegen van die schaal Heli van Freddie maar deed het gelukkig ook erg goed.Ha ha ha ha ha
Vanmiddag met de vliegmaatjes maar weer eens flink genieten van de hobby op het grote veld.
Vandaag droog en weinig wind.
Heerlijk zulke dagen.
Vr Gr D

Super dat de maiden goed is gegaan Freddie, ik had ook eerlijk gezegt niet anders verwacht (Logo's zijn gewoon super). heel veel plezier met deze schitterende heli.

Groetjes Danny

Mannen bedankt voor jullie reacties:thumbsup:

Inderdaad Win, foto's zijn erg mooi geworden zo met die bomen op de achtergrond. Maar dat kun je wel aan René over laten:worship:, die weet waar die mee bezig is.

Danny ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht. Sinds ik Mikado Logo vlieg is dat toch wel mijn favoriete merk geworden.

Nog even een paar foto's van gistermiddag:)

DSC_0014_zpsf6d625f6.jpg

DSC_0095_zps12a68358.jpg

DSC_0124_zps6aea990a.jpg

DSC_0010_zps10e43467.jpg

Mvg. Freddie

Strakke foto's en het lijkt op sommige foto's net een echte Heli.
Hoop dat prachtexemplaar volgend voorjaar/zomer nog vaak rond te zien vliegen.
Het misstaat in elk geval niet.
Geniet ervan Freddie.
Vr Gr D

Nou mannen mijn vliegmaatje heeft het filmpje van de maiden klaar :D
Is super leuk geworden, nog bedankt Patrick voor het maken van het filmpje:thumbsup:

mvg. Freddie

Laatst bewerkt door een moderator:
Back