Mini Drift Meeting 06-02-2011 foto's en video's

We hebben vandaag een mini rc drift meeting gehouden met 4 man en daar zijn wat foto en film materiaal van gemaakt, die ik jullie niet wilde onthouden.
Ze staan ook al in een ander topic, maar daar wordt over het algemeen alleen door een select groepje leden naar gekeken.

Een overzicht van het baantje:
baan6.jpg

Een fotootje van alle auto's:
lineup1.jpg

Na een tijdje rijden, hadden we behoorlijk wat stof erop:
mustang_gtr_23.jpg

En eronder :lol:
lineup2.jpg

Maar met wat lucht was dat er zo weer vanaf.
Ook hebben we tussendoor nog wat bezoek gehad van vrienden die het wel leuk vonden om even te kijken.
Hier een filmpje van de eerste keer dat we tegen de klok in gingen rijden.
Dat zorgde natuurlijk voor de nodige chaos... :lol:

En een filmpje met wat onboard aktie!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat is inderdaad niet anders.
Het gekke is dat ik die hele vloer al eens met water heb afgenomen.
Ik vermoed dat de bandjes de "verflaag", die op de vloer ligt, er langzaam afslijten en dat dat de stof veroorzaakt.

Je zou de vloer eens een klein stukje kunnen behandelen met een impregneer middeltje. "waterglas" wordt dat wel genoemd. Deze stof gaat een verbinding aan met de cement in de beton, waardoor de toplaag harder wordt, en minder stof afgeeft. Is heel eenvoudig aan te brengen. Wordt o.a. door Beamix op de markt gebracht als Floor 4720 weber.floor 4720 - Weber Beamix Bouwmaterialen

Afgelopen zondag weer een meeting gehad.
Hier het filmpje dat ik net gemaakt heb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dacht even dat er storing in me monitor had,of dat er een nitro wagen, met onboard cam was... toen het filmpje begon ;)

Wat een super gaaf filmpje ben benieuwd hoe het er op volle snelheid uit ziet (geen slomo dus). Wagens zijn zo te zien veel makkelijker te beheersen als de Rally Vxl...

als ik dit zie krijg ik spontaan zin om mijn drifter weer helemaal netjes op te pimpen met een nieuw kapje incl verlichting en nieuwe velgen en mee te doen!:D

Blijft vet dat driften. Zeker een uitdaging om perfect rond te komen

Het is ook ontzettend leuk om te doen. Zeker met een paar man.
Vooral het twinnen geeft een kick als dat goed gaat.

Dus wat let je? Opknappen dat ding... En vooral niet teveel op www.rcdrift.nl kijken. Dan gaat het alleen maar meer geld kosten ;)

He gatver wat een ontzettend lekker filmpje!

Dan is de Rally VXL echt maar een prull drifter... Maar ja driften op 3S met de Rally hier voor op straat totdat het hart uit de velg brak... Ook leuk. Zou zo maar kunnen dat ik volgende winter de Rally ga verruilen voor zo iets of een echte onroad. ;)

dat gebeurt met een "echte"drifter ook wel eens hoor
IMG_2361.jpg

maar het is weer een koel filmpje telly.kan niet wachten om weer eens te komen glijden bij je.

Back