Mini HoneyBee King 2 meeting Zutphen

• Topicstarter Topicstarter FranDaMan
  • Startdatum Startdatum
F

FranDaMan

Guest
Zoooooo.........net terug van een leuke minimeeting in Zutphen.
Frans (PA5CA), Benno (Plantjes), Justin en Eddie B kwamen naar mijn stadje toe voor een gezellig samenzijn met veel HBK2's.

Beregezellig en het weer werkte ook erg mee. Beetje winderig af en toe, maar dat mocht de pret niet drukken, zeker niet met bijna 30 graden en volop zon !

Zeker voor herhaling vatbaar. Foto's en video's volgen spoedig

jammer.... gemist!!!!

Hallo HBK'ers,

jammer, ik heb vandaag jullie meeting gemist! Eindelijk een bijeenkomst in de buurt. Zeker niet opgelet in het forum over de aankondiging. Volgende keer hoe ik me aanbevolen en ben ik er zeker bij! Wacht met spanning op foto's en/of video

Even wat foto's van mijn eigen Camera. Mooie was dat er iemand die tegenover het veld woont waar we vlogen ook even kwam kijken.
Die had zijn Canon EOS 1D bij zich. Prachtige spiegelreflex camera, en hopelijk zijn daar een hoop mooie foto's uit gekomen.

Juni164.jpg

Benno in opperste concentratie

Juni165.jpg

De knutselhoek. V.l.n.r. Frans, Justin, Benno

Juni166.jpg

Eddie's TRex 450
Juni167.jpg

Juni172.jpg

Juni173.jpg

Justin's HBK2

Juni174.jpg

Justin's eerste perfecte buiten hovering

ja wat begon als, ik kom een keertje naar jullie toe, werd een geweldig leerzame en leuke vlieg middag.
Het weer was mooi en de wind rustig...
Heb de king zelfs weer kapot gemaakt maar zag dat anderen dat ook prima kunnen..
Hop achterover op de kop..
erg indukwekkend...

Cu benno

LOL....ik ben een koning in het ongecontroleerd inverted vliegen !! :rolleyes:

Belangrijkste is dat ze het allemaal weer doen en dat we allemaal weer veel hebben geleerd !

LOL....ik ben een koning in het ongecontroleerd inverted vliegen !! :rolleyes:

Belangrijkste is dat ze het allemaal weer doen en dat we allemaal weer veel hebben geleerd !

Het was een super middag... Ik zelf denk dat Justin nog het meest heeft genoten... hij kon eindelijk eens echt vliegen met zijn gehavende King. Die we samen weer aan de praat hebben gekregen...
:banana: Applaus voor ons zelf...
Ik zelf kon eens lekker de grens van mij zelf en de King op zoeken..lekker gevoel was dat.
Wat betreft de plaatjes van de 1D... die zijn wel okay maar geven niet echt de sfeer weer...

Hier nog een paar frutsels die ik zelf geschoten heb.

benno_justin_1.jpg

benno_justin_2.jpg

eddie_1.jpg

king_justin_1.jpg

groep_1.jpg

Francis, Justin, Eddie, Frans, Benno

Justin genoot echt met volle teugen.
Heb snel een filmpje in elkaar geknutseld: te downloaden op - http://www.clipendip.nl/Justin.mpg
Leerzame middag en nafat ik schade vloog heb je zo'n ding dan zo weer vliegklaar met zoveel hulp. Dat is ook een groot voordeel.

Laatst bewerkt door een moderator:
jammer
jammer
jammer
jammer
jammer
jammer
jammer dat ik dat gemist heb, had er graag bij willen zijn.
Op naar een volgende meeting?

gr,
Frans

als jullie nog zo iets willen gaan doen, wil ik wel komen kijken.
woon in westendorp das dicht bij doetinchem.
gr,
jaimy

Okee ik zal ook nog wat zout in de wonden strooien..
Filmpje???

Dit is even een teaser omdat francis een echte compilatie zal gaan maken

Maar...
Er komt een vervolg en ik denk over 3 weken...
Ach nee das pesten..
Frans, je mag er van uitgaan dat we dit overdoen..
en waarschijnlijk nog wel voor de zomervakanties...
Dan plannen we jou er ook bij en zoeken we een iets groter veld zodat frans en ik ook nog de vliegtuigen de lucht in kunnen gooien..

Voorlopig dus nog maar even via het net...

Benno

en zo kwam er een eind aan een mooie dag in zutphen jongens dit moeten we over doen
en als je meer ruimte hebt neem ik de 600 ook mee

Als we met de 600 willen vliegen moet je het buitengebied in. Das ook wel te doen denk ik. Frans zou z'n baas polsen om te kijken of we bij hem kunnen vliegen (in Warken meen ik).

Anders houden we het gewoon nogmaals op hetzelfde veld. De oudjes in het bejaardentehuis vonden het ook wel leuk om te zien hoorde ik.

Link is nu gefixed...denk ik....hoop ik...volgens mij :roll:

Meeting

HOPELIJK KAN IK ER DE VOLGENDE KEER OOK BIJ ZIJN.............................
DAN HEB IK DE TREX 450 SE V2 OOK IN BEZIT...........
MAAR HET GAAT OM HET HOOVEREN MET DE KING ii...
DOE DE GROETJES AAN EDDIE.. HIJ KENT ME WEL
DIE BROKKENPILOOT UIT HALSTEREN...
LATEN JULLIE HET FF WETEN OP WELKE DAG JULLIE AAN??
HOPELIJK OP EEN ZATERDAG OFZO WANT IK MOET NOG WAT ONDERDEELTJES HEBBEN......................

GROETJES,AMIGO

DE BROKKENPILOOT

Hoi Amigo,
De meetings zijn in Zutphen, niet in Doetinchem. Dus voor onderdelen moet je niet bij ons zijn ;)

Ik denk dat ik gewoon eens ga posten wanneer ik op dit veldje wil gaan vliegen en dan zie ik wel hoeveel man er komen. Je kunt met een paar man prima op het veld terecht. Maar ik denk dat een man of 10 het absolute maximum is. Dan komt iedereen nog een beetje aan vliegen toe.

P.s. Caps Lock graag uitzetten. HOOFDLETTERS betekent schreeuwen op internet fora

Ach, het is meer een algemene helimeeting. Grappige was wel dat we allemaal een king hebben (en Eddie een 450, en de 600 had ie maar thuisgelaten :p)

Electrovliegen kan er prima, maar benzine wordt toch lastig. Je zit recht naast een bejaardentehuis. :rolleyes:

Haha, ja dat gaat dan idd wat moeilijker. Voor je het weet vlieg je bij zoon omatje binnen. Haha ik zie het al helemaal voor me:p

Back