Modelb(r)ouwdag

Beste bouwers en bouwsters,

Inmiddels heb contact gehad met de organisatie van de Modelbouwdag van de Modelbrouwers op 13 september 2014.
Dit om te bekijken hoe je je kunt aanmelden want ik had interesse en dat aanmelden is nog niet erg duidelijk. Zij waren zeer enthousiast te horen dat de rondgedeelde flyers op onze ontmoetingsdag waren "doorgekomen". Ze zouden het zeer op prijs stellen wanneer een aantal van ons forum die dag als exponant aanwezig zouden zijn aangezien onze hobby daar 2013 totaal in de vergeethoek terechtgekomen was.
Het is in Gorichem dus lekker centraal en de entree als exponant is gratis. Let wel. Vorig jaar hadden ze meer dan 2000 bezoekers!! dus een dikke opsteker voor de bekendheid van onze hobby.
Dus wordt vervolgd. Indien je interesse hebt, abonneer je dan op deze topic en dan hou ik jullie op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
Ron van Leeuwen

Moeten we maar bij zijn denk ik.
Kan ik mooi mijn naamplaatje van "Duizel" nog eens opspelden ;)
Moet wél het bouwtempo omhoog, wil ik enige vooruitgang laten zien.
Dus gassuhhhhh:D

Laatst bewerkt door een moderator:
In principe vind ik het wel leuk, maar ik zie er tegenop dat er weer kans is op schade.
Na Duizel waren er 4 luiken afgebroken, de top van de bezaanmast en twee blokken van de grote ra.
Weliswaar door mijn eigen schuld bij het in-uitpakken en uitladen, maar toch.
Even laten bezinken.
Jan Zwart

13 september jammer had graag gewild maar dat weekend ben ik het eiland Terschelling onveilig aan het maken met mijn boog. :D

Ik heb een ideetje in mijn hoofd over een vervoersstandaard waarin een willekeurige boot makkelijk geplaatst kan worden en toch stevig staat. Zal eens wat schetsen uitwerken en een apart topicje maken.

Is in mijn optiek een makkelijk te maken ding voor wie er wat handigheid in zijn vingers heeft.

ik ga ook naar brouwers om het 217 dio voor te stellen en bouwers te zoeken die mee willen doen. kan dus wel gerust wat mee brengen dat op een schip lijkt ;)

Misschien een idee om deze topic te laten verplaatsen naar Historische zeilschepen? Daar staan de andere ontmoetingsdagen ook.

Beste Bouwers,

Inmiddels heb ik voldoende informatie om te mogen stellen dat de Modelbrouwersdag in Gorichem op 13 september a.s. een succes gaat worden. Dus hoe meer zielen...
Ieder kan tussen 9 en 10 uur tot vlak bij de hal zijn auto met benodigdheden uitladen. Er zijn voldoende tafels beschikbaar waarbij wordt uitgegaan van ongeveer 2 schepen per tafel (afhankelijk van de grootte natuurlijk en je mag er uiteraard meer meenemen).
Er is mij wel gevraagd of de mogelijkheid bestaat om een soort kleed of doek mee te laten nemen met een stukje herkenbaarheid van veraf erop geschilderd, gedrukt of geborduurd voor mijn part. Ik denk aan een laken of een poster o.d. met daarop een flink schip voorzien van het mbf logo. Wie of wiens partner is zo creatief? Ik hoor het wel. Er is nog tijd zat.
Hierbij een link naar weer een inschrijfformulier. Dus als je tijd hebt (geen zin hebben is geen optie):p schrijf je dan in op
https://ronvanleeuwen54.wufoo.com/forms/modelbouwforum-meets-modelbrouwers/
Met vriendelijke groeten, Ron van Leeuwen

Beste Bouwers,

Er is mij wel gevraagd of de mogelijkheid bestaat om een soort kleed of doek mee te laten nemen met een stukje herkenbaarheid van veraf erop geschilderd, gedrukt of geborduurd voor mijn part. Ik denk aan een laken of een poster o.d. met daarop een flink schip voorzien van het mbf logo.

Misschien heeft de forum leiding wel zo'n ding.
De Amiraals van onze deelnemers zien ons aankomen;)

Is er al een aantal deelnemers bekend?

Ik dacht dat ik al ingeschreven had:confused:
Maar zal het nog een keer doen (voor de zekerheid)

Ron,

is er hier een lijst te geven van wie er allemaal naar toe gaan?

Dag Hans,

De belangstelling hiervoor is tot nu toe vrij mager maar ik denk dat het voor velen nog te vroeg is. Tot nu toe hebben zich aangemeld:
Dirk Wuyts
Bart Broeders
Germt van Rijswijk
Ron van Leeuwen

Ik denk er ook wel naar toe te gaan (met HMS Victory), maar heb me nog niet aangemeld. Vind ik nog vroeg genoeg.
Jan Zwart.

Altijd gezellig als we daar staan met een paar bekenden, weer iets om naar uit te kijken:D

ik heb de datum ook genoteerd, maar in die periode is het op mijn werk zeer druk, dus ik weet nog niet of ik me dan vrij kan maken op die zaterdag.

Back