Modelbouwbeurs Urk

Discussie in 'Schipperscafé' gestart door Hendrik-Jan, 15 okt 2018.

  1. Hendrik-Jan

    Hendrik-Jan

    Lid geworden:
    4 okt 2018
    Berichten:
    118
    Locatie:
    Urk
    In de kerstvakantie is het weer zover, dan begint de modelbouwbeurs op Urk weer.
    ik vroeg me af wie er allemaal staat met zijn/haar stand of wie er gewoon heen gaat.
    mvg,
    Hendrik-Jan de Vries
     
  2. k-k

    k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

    Lid geworden:
    12 jul 2012
    Berichten:
    13.102
    Locatie:
    Oostvoorne
    Als ik het goed zie Hendrik-Jan, dan is de organisatie in handen van Caritas Urk. Op z'n minst moeten zij je kunnen vertellen wie er allemaal deelnemen en spullen uitstallen.
    Zullen waarschijnlijk wat clubs zijn. En van het publiek zullen zich weinig aanmelden. Voor mij is het iets te ver weg, maar voor jou is het een "thuiswedstrijd" zie ik. Vind het wel leuk om er wat rond te struinen. Je doet altijd ideeën op en je kunt eens met bouwers van gedachten wisselen. Gr. Klaas.
     
  3. Hendrik-Jan

    Hendrik-Jan

    Lid geworden:
    4 okt 2018
    Berichten:
    118
    Locatie:
    Urk
    ja, ik vind het ook altijd leuk om daar rond te kijken. Vorig jaar ben ik vrijwilliger geweest bij de beurs en ik ben van plan om dat dit jaar weer te doen. Ik zie al dat ik een beetje onduidelijk ben geweest, want het is een HOBBY EN MODELBOUWBEURS. Er zijn dus niet alleen modelbouwers, maar ook veel andere hobby's, Maar aangezien het modelbouwforum best veer leden heeft is het dus niet onmogelijk dat ik er daar een paar tegenkom.
     

Deel Deze Pagina