[MVC-MN] Ik weet dat 't morgen geen vliegweer wordt, maar...

Discussie in 'Beginners' gestart door peterhuppertz, 20 okt 2006.

  1. Zouden er misschien toch behulpzame Hezikken en/of Berto's en/of anderen op MVC-MN zijn die eens willen kijken of die Calmato van ons nu naar behoren in elkaar zit?

    Alvast dank,

    peter

    edit: internet is ook niet alles ;)
     
  2. Oh well. ;)

    Ik ben toch maar gegaan. Harry Wever zag geen enkel probleem met het toestel anders dan een veel te lange slang aan de uitlaat (dat wist ik al, en ik heb 'm met de Victorinox ter plekke ingekort) en een verkeerde trim op het gas (grutjes, wat gek... ik had nog niks getrimd). Harry heeft 'm getrimd, we hebben 'm even laten lopen, en Harry heeft een paar rondjes met het ding gevlogen - en hij vond 'm prima in orde!
    Ik moet alleen nog even de folie wat gladstrijken.

    Zelf heb ik er niet mee gevlogen vanwege gebrek aan kunde en een stevig, "raar" windje (wat ik best jammer vond), maar ik ben blij dat het ding helemaal in orde is.

    Daarna nog even staan kijken bij een knul die met eenzelfde toestel lekker aan het vliegen was.

    Nou zelf nog leren vliegen en we zijn waar we wezen willen.

    [​IMG]
    (nee... dit was ik niet die hier aan het vliegen was... ik heb alleen de foto maar gemaakt. A man's gotta have a hobby ;))

    peter
     
  3. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.820
    Locatie:
    Zeewolde
    Hee Peter,

    Gefeliciteerd met de geslaagde maiden van je Calmato.

    Ook mooi dat je op MVC MN geweest ben dan zul je ons "gekken" ook wel eens tegen gaan komen.

    Succes met je Calmato en tot ziens :bye:
     
  4. Kijk nou... bijna 30 uur later kruipen ze ineens uit de grond ;)
     
  5. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.820
    Locatie:
    Zeewolde
    Tja, soms glipt er wel eens een post door.
    En verder had het voor ons weinig uitgemaakt daar vandaag vliegen voor ons niet mogelijk was.

    Zowiezo zijn de weekenden bij ons niet echt makkelijke vliegdagen vandaar dat ik altijd 1x door de weeks zie te gaan vliegen (woensdag of donderdags, zie de agenda op onze site)

    Maar in de toekomst zullen wij elkaar vast eens tegenkomen :wink:
     

Deel Deze Pagina