MVC Nederweert - Vliegshow 7 & 8 juli 2018

Discussie in 'Vliegmeetings' gestart door iridion, 4 feb 2018.

  1. iridion

    iridion

    Lid geworden:
    4 jul 2012
    Berichten:
    19
    Locatie:
    Nederweert
    Grote Internationale Model Vliegshow bij MVC Nederweert

    MVC Nederweert is een actieve vereniging die zowel intern als extern actief is. We willen dit jaar op 7 & 8 juli voor de bezoekers een gevarieerde vliegshow organiseren waarin wij alle facetten van onze hobby aan bod laten komen. De dagen zijn bedoelt voor jong en oud. De entree is gratis. Op deze dagen zullen van 12:00 tot 17:00 vliegdemonstraties plaatsvinden. Hapjes en drankjes worden tegen schappelijke prijzen aangeboden. Ons vliegveld ligt aan populaire fiets en wandelroutes, een ideale plek om even te pauzeren en onder het genot van een hapje en/of drankje de vliegdemonstraties te bewonderen.

    Piloten & deelnemers kunnen zich aanmelden bij Ton Lutgens via tonlutgens (apestaartje) gmail (punt) com
    Bij het aanmelden zouden we het fijn vinden als je de volgende informatie verstrekt:
    - Ik kom op zaterdag, zondag of beide dagen vliegen.
    - Ik kom met een tent, caravan of camper.
    - Het aantal personen waarmee je wilt komen.
    - Met welke modellen/vliegtuigen ga je vliegen tijdens onze vliegshow, wat leuke feitjes en weetjes over deze luchtvaartuigen, denk hierbij aan bijvoorbeeld, het aantal uren werk, kilo's lijm, aandrijving, e.d.
    - Of je wel of niet meedoet met de barbecue op zaterdagavond, en met hoeveel personen je eventueel denkt te gaan deelnemen? (de kosten zullen ongeveer €12,50,- p.p. bedragen).

    Kamperen voor piloten & deelnemers is vanaf donderdag 6 juli tot maandag ochtend 9 juli mogelijk. Er is stroom (230VAC), water, spoeltoiletten en een fatsoenlijke douche aanwezig. Tevens hebben we de beschikking over draadloos internet, we hebben "GEEN" 12 of 24 Volt DC installatie. Puls-jet vliegen is helaas niet toegestaan. Het maximale toelaatbare gewicht van een model mag niet meer dan 25 Kg bedragen.

    Meer informatie over MVC Nederweert is te vinden op onze website: http://www.mvcnederweert.nl of neem eens een kijkje op onze uitgebreide facebook-pagina: http://www.facebook.com/mvcnederweert, druk ook even op de "Like" knop mocht je de pagina leuk vinden.

    Wij hopen jullie dit weekend te mogen verwelkomen op ons vliegveld aan het Doradaopad Nr. 7 in Leveroy gemeente Nederweert.
    Met een zeer vriendelijke groet,

    De organisatie van de modelvliegshow 2018 bij MVC Nederweert.
    Tot dan, dan ...

    flyer_modelvliegshow_2018.jpg
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2018
    ik ben een vliegtuig.nl vindt dit leuk.
  2. iridion

    iridion

    Lid geworden:
    4 jul 2012
    Berichten:
    19
    Locatie:
    Nederweert
    Nog zo'n 4 weken te gaan voordat we bij MVC Nederweert gaan beginnen aan onze vliegshow.
    Iedereen is van harte uitgenodigd op ons vliegveld aan het Doradopad 7 in Leveroy in de gemeente Nederweert.
     
    ik ben een vliegtuig.nl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina