MBF Mededeling - Na 16 jaar draag ik het stokje over..

Discussie in 'MBF Nieuws' gestart door Robert, 1 apr 2018.

1. Corrien

Corrien Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Robert bedankt voor vele jaren forumplezier. Je hebt heel wat uurtjes van je vrije tijd besteed om dit forum draaiende te houden, dus het is je van harte gegund om nu op je lauweren te gaan rusten.

Uit de beginjaren herinner ik me nog, dat er zelfs 's nachts in bed op de laptop problemen werden opgelost. Een actieopname daarvan - gemaakt door Laurenka Satoer - heb ik al die jaren zorgvuldig bewaard en die zie je hier:

Arnold 85, Robert, MadRay66 en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. RJA

RJA

Lid geworden:
    24 dec 2006
    Dank (x 1000)

Roger

Robert vindt dit leuk.
  3. Superkeyer

Superkeyer Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    31 dec 2011
    Robert Bedankt

Robert vindt dit leuk.
  4. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Tjonge Robert, een hele grote maar ook begrijpelijke stap. Als lid nr. 7 heb ik alles vanaf de start mogen meemaken, dit modelbouwforum is echt jouw kindje. En we hebben er in de beginjaren op kantoor en in het moderatorteam dan ook menig uurtje over gesproken, er is in die 16 jaar heel veel gebeurd. Tijdens mijn ca. 9 jaar moderator-schap hebben we met het team behoorlijk lastige situaties moeten oplossen, maar je zag het forum groeien en volwassen worden. Ik vond het echt moeilijk om als moderator door tijdgebrek te moeten stoppen.

Als modelbouwer heeft dit modelbouwforum mij ook heel veel gebracht. Nergens anders in NL wordt je zo gericht en zo snel door mede-modelbouwers met kennis en ervaring geholpen. Ik had geen lokale club meer nodig om te kunnen beginnen met modelvliegen, en ik trof de MBF-ers ook bij de indoor meetings, geweldig. En de eerste Forum Zeildagen waar we samen naartoe gingen waren ook zeer memorabel!

Je mag heel erg trots zijn op dit prachtige forum en ontzettend bedankt voor je bijna grenzeloze inzet in deze 16 jaar! :thumbsup: En ik hoop dat je nu meer tijd krijgt om zelf meer aan modelbouw te gaan doen...

Hartelijke groeten uit Zutphen, Rob.

Robert vindt dit leuk.
  5. Robert

Robert Administrator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    28 mrt 2002
    Geweldig!

H.B.Busking vindt dit leuk.
  6. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Laatst bewerkt: 7 apr 2018
  7. helihenk

helihenk

Lid geworden:
    4 apr 2004
    Bedankt !

Robert vindt dit leuk.
  8. Robert Schotman

Robert Schotman

Lid geworden:
    3 apr 2018
    Beste Forumleden,

Met veel genoegen heb ik kennisgenomen van de vele lovende reacties aan het adres van Robert Waanders met betrekking tot het forum dat hij heeft opgebouwd. In het verleden is bij de NVM de discussie gevoerd of we niet een modelbouwforum zouden moeten opzetten, maar gelet op de vele fora die er op dit gebied waren is daarvan afgezien. En de ontwikkeling van het Modelbouwforum laat zien dat dit een terechte beslissing is geweest. Het heeft ons dan ook zeer verheugd dat door het initiatief van Robert dit succesvolle forum aan de NVM kon worden toegevoegd.

Voor de NVM is het continueren van het forum een logische stap in het realiseren van haar strategie. De missie van de NVM is het inspireren tot en faciliteren van het bouwen van schaalmodellen. En onder modellen verstaan wij : Het realiseren van statische of werkende modellen al of niet gebaseerd op een origineel model. En het forum is een belangrijke stap in het realiseren van deze strategie. Met meer dan 23.000 leden is het forum een belangrijk middel om modelbouwers te inspireren en faciliteren. Fundamenteel daarbij is het uitgangspunt het forum in zijn huidige vorm te handhaven als een open en voor iedereen toegankelijk platform.

Er is voor ons ook geen aanleiding de organisatie te wijzigen: de moderatoren hebben te kennen gegeven hun taak te willen blijven vervullen en daarmee verandert er niets aan de werkwijze van het forum.

De kennis en informatie komt van de leden, de moderatoren bewaken de spelregels en de NVM ondersteunt hun bij deze taak en draagt zorg voor de continuïteit. Het is de bedoeling om op korte termijn een kennismakingsbijeenkomst te organiseren en daarbij te kijken welke plannen er voor de toekomst gemaakt kunnen worden om het forum te promoten. Niet in de laatste plaats zal dit geschieden op de Modelbouwdag 2018 op 6 oktober in Gorinchem, waar we het 75-jarig bestaan van de vereniging vieren. Ik wens iedereen nog vele jaren een plezierige samenwerking met onze fascinerende hobby: de modelbouw

Ik wil nogmaals mijn complimenten geven aan Robert voor het succes dat hij samen met de moderatoren en de leden heeft bereikt en voor het vertrouwen dat hij de NVM geeft om zijn kindje verder te laten groeien.

Robert Schotman

Voorzitter NVM

Robert vindt dit leuk.
  9. PH-SVV

PH-SVV

Lid geworden:
    15 apr 2009
    Bedankt voor de jaren lange inzet!

Robert vindt dit leuk.
  10. ron van sommeren

ron van sommeren Forum veteraan

Lid geworden:
    31 aug 2002
    Voor continuïteit in de naam is al gezorgd zie ik. Of gewoon totale verwarring?
    Welkom Robert :)

Laatst bewerkt: 7 apr 2018
    Robert en BlikvanBoven vinden dit leuk.
  11. hgb1967

hgb1967

Lid geworden:
    17 okt 2011
    Bedankt voor alle inzet en het mooie forum.

Robert vindt dit leuk.
  12. marten77

marten77

Lid geworden:
    22 jul 2007
    @Robert Hartelijk dank voor alle "vrije"tijd die je in dit forum hebt gestoken.

Ik hoop dan ook van harte, dat dit zo blijft doorzetten door NVM en wens hun dan ook bij deze alle succes toe :thumbsup:

Robert en rubenbosman vinden dit leuk.
  13. Vale Ouwe

Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    5 feb 2004
    Bedankt Robert, dat je dit forum 16 jaar geleden hebt opgezet en in al die jaren tot zo'n succes hebt gemaakt. :thumbsup:
    Eindelijk kun je nu zelf ook eens laten zien wat voor mooie modellen je gaat maken.

Ik heb er alle vertrouwen in dat de NVM het forum zal koesteren, het MBF is immers diep geworteld in de NVM ;).

Wordt vervolgd!

Robert vindt dit leuk.
  14. Ron

Ron

Lid geworden:
    19 jun 2006
    Beste Robert, ook vanuit Zevenaar zeg ik "Hartelijk dank!" Groet, Ron

Robert vindt dit leuk.
  15. Nitromethane

Nitromethane

Lid geworden:
    18 apr 2010
    Hoi Robert, (ex) moderators, adverteerders en leden.

Bedankt voor het oprichten, onderhouden en zeker het delen van al deze boeiende onderwerpen die dit mooie forum rijk is.
    Jullie hebben bergen werk verzet om voor de "jonkies" onder ons deze prachtige hobby toegankelijk te maken en te houden.

Dank nogmaals voor alles, en het ga je goed ;)

Groetjes, Mark

Robert vindt dit leuk.
  16. Ramses

Ramses Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    21 sep 2008
    Bedankt voor alles Robert! :thumbsup:
    Hulde voor het initiatief van dit forum, al de door jouw ingestoken tijd en je inzet voor de leden!

Groeten, Ramses

Robert vindt dit leuk.
  17. viscomputer

viscomputer

Lid geworden:
    29 dec 2010
    Zelf ben ik een knutselaar die om de paar jaar weer eens terug grijpt naar die modellen die nog steeds op de plank liggen, ze moeten nu toch eens af.Maar hoe zat dat dan ook weer en hoe moest ik die dingen weer oppakken.
    Steeds weer was dit modelbouwforum een rode draad daar in.Draadjes lezen, relevante artikelen bekijken en alles is goed gegroepeerd.Je zag het forum in de loop der jaren groeien, mede door de enorme stroom van mensen die van deze hobby genieten.Het werd een forum van leden , door leden.
    En dit alles heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen Robert.

Ook is deze site een van de weinigen waaraan ik echt geld gedoneerd heb. Omdat ik de inzet voor de site van jou en het gehalte aan artikelen ( de grootste) zeer waardeer en weet dat je erg gemotiveerd bent.Ik hoop dan ook dat je verbonden met ons blijft.

Groetjes Johan

Robert vindt dit leuk.
  18. Pingu57

Pingu57 Vriend van modelbouwforum.nl

Lid geworden:
    14 dec 2014
    Hartelijk dank voor dit mooie forum Robert

Robert vindt dit leuk.
  19. LuukTrucker

LuukTrucker

Lid geworden:
    13 jan 2018
    Ik ben nog niet zo lang lid, maar ik wil u toch bedanken voor dit forum!

Groetjes Luuk

Robert vindt dit leuk.
  20. HackWar

HackWar

Lid geworden:
    26 dec 2011
    Beste Robert,

Ontzettend bedankt voor het starten en al die tijd draaiende houden van dit prachtige forum! Toch altijd leuk om ff terug te blikken om te zien wat er in al die jaren gebeurd en veranderd is. Ik denk dat je er in al die jaren heel wat vrienden bij hebt gemaakt :beer:

Gr,
    David

Deel Deze Pagina