NATIONAAL MODELVLIEGKAMP 2006 IN BEEKBERGEN - APELDOORN

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door cirrus, 24 mrt 2006.

  1. coverstory

    coverstory Guest

    robinio schreef:

    Ik heb wel veel lol gehad van de week, ondanks alle regen. Goed georganiseerd weer jongens!

    :) helemaal mee eens robin 8) , beetje weinig geslapen misschien :oops: , verder was het top!!!!!

    wanneer doe je weer mee joost, je kan je hier helemaal uitleven :wink: , zorg wel voor een strakke zagi :idea: want dan kan je je ei hier echt kwijt :p :p

    m.vr.gr. André
     
  2. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.473
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    OWJA
    zoon kamp maakt iedereen weer helemaal jong he richart

    [​IMG]
     
  3. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Richard komt nooit meer van de naam Gerrit af ben ik bang...... :roll:
     
  4. raymon

    raymon Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2003
    Berichten:
    6.473
    Locatie:
    Creil vlieg bij lvc emmeloord
    oeps ja was ik even vergeten
    veranderd
     
  5. Boxed

    Boxed

    Lid geworden:
    3 aug 2004
    Berichten:
    81
    Locatie:
    Groningen
    Goeie foto zeg!

    Btw, het is Gerrits (en dus ook niet stiekem -en er achter plakken he...) Die naam heb ik toch al een jaartje of 10 dusseh zo erg is het niet :).

    Verder was het echt wel een onwijs goed kamp he!
     
  6. Jaap Gaasbeek

    Jaap Gaasbeek

    Lid geworden:
    22 apr 2006
    Berichten:
    2.691
    Locatie:
    Eerbeek
    Hoi,

    Ik woon in Eerbeek en ben een oud lid van ARMC en 1 vd oprichters ervan, kzal vast in de boeken voorkomen en ben een paar keer wezen kijken, doch door tijdgebrek kwam ik net telkens op het verkeerde moment om het vliegen te bekijken.

    Ja 1 keer toen probeerde iemand een speedboot te laten vliegen, ma gelijk de grond in ( jammer ), nou ik liet ook jaren speedboten vliegen op het water, maar die doken ook wel eens onder, ma dan in het water, ff wachten en ploep da is di dan weer zonder de boel te moeten lijmen ma wel de 1e plaats weg.

    Ik vindt het geweldig dat er iets word georganiseert in de buurt, wij hebben een weekend in Eulzen gehad ( jaren terug hoor ) en dank er vaak aan terug.

    Het was meer feest als vliegen en dat maakt het nu zo leuk ondanks het slechte weer.

    Succes en ik kom zekers eens op de koffie bij ARMC.
     
  7. Tjen il-Vec

    Tjen il-Vec

    Lid geworden:
    13 okt 2004
    Berichten:
    805
    Locatie:
    Ook ergens geloof ik
    Was dus niet veel anders dan 10 jaar geleden wat betreft het weer.... regen regen en nog eens regen.

    Modelvliegerskamp 1996-2006, kennelijk herhaalt het weer zich om de 10 jaar :wink:

    Destijds overigens wel enorrum gelachen! Zal deze keer ook wel zo geweest zijn lijkt me...

    Ik bedoel maar... 8) (alleen dan zonder zonnebril)

    Tjen


    8)
     
  8. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    Vorig jaar was er 5X zoveel regen ;)
     
  9. laurens

    laurens Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 feb 2003
    Berichten:
    6.133
    Locatie:
    Oegstgeest
    Ik vond het regenen best meevallen, de buien duurden niet zo lang en het was bijna niet tijdens het vliegen.
     
  10. nando

    nando Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 jun 2004
    Berichten:
    5.111
    Locatie:
    apeldoorn
    laurens, jij hebt toch niet gevlogen, oowja even met bart's zagi........
     
  11. Christiaan Vis

    Christiaan Vis

    Lid geworden:
    5 sep 2004
    Berichten:
    1.123
    over vliegen gesproken...vond ik wel wat tegen vallen of in die zin, ik dacht aan 15 L brandstof niet genoeg te hebben, uiiteindelijk heb ik maar iets meer dan 1 l verstookt...vonk wel jammer. Voor de rest, was het puik!

    trouwens, wel grappig om nu een beetje meer wat gezichten achter forum naampjes te kennen :)
     
  12. Cor de Rijke

    Cor de Rijke Guest

    Gelukkig kwamen we met z'n allen bij elkaar wel aan die 15 liter. Verder was het net zoals je zegt gewoon heel erg leuk! Voor wat betreft de regen viel het goed beschouwd wel mee... :D
     
  13. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Mensen, we hebben hier op de club in Beekbergen nog een blauwe (XPS?) Zagi liggen. Ook ligt er nog een zwembroek en handdoek.
     
  14. Cor de Rijke

    Cor de Rijke Guest

    Die blauwe Zagi was van mij. Ik had hem stukgevloegen, gerepareerd en vervolgens weggegeven. Als ze hem niet meegenomen hebben, mag jij hem wel hebben... :?
     
  15. Robinio

    Robinio

    Lid geworden:
    15 aug 2003
    Berichten:
    973
    Locatie:
    Deventer
    Ik zal wel kijken of iemand hier hem wil hebben, ik zit er niet echt om verlegen... ;-)
     

Deel Deze Pagina