New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

hmm zullen de prijzen van de losse onderdelen ook wel weer mals zijn.. neem aan dat we geen andere propellors dan blade propellors erop kunnen knallen ;p

Blijkbaar had DJI met de Phantom een goed idee, dit lijkt er erg veel op, zowel wat betreft functionaliteit als sommige cosmetische features.

Blijkbaar had DJI met de Phantom een goed idee, dit lijkt er erg veel op, zowel wat betreft functionaliteit als sommige cosmetische features.

Ik vond hem er ook verdacht veel op lijken, als hij dan ook de schoonheidsfoutjes mist kan het een hele goede vervanger zijn;)

Je kan hem gelukkig zo aan je eigen zender binden, en voor de CoPro heeft hij al een demper tegen de trillingen:D

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Pki4TzdGDPY

En de prijs van 419 dollar valt ook mee voor de PNP

Jan

Ik heb er een besteld bij MR.Hobby voor 395,= plus een gratis LiPo , wel jammer dat ik nog even geduld moet hebben tot september:(
Maar de eerste zending is bijna helemaal uit verkocht, Martin heeft er nog een paar voor levering september beschikbaar;)

Ps ik heb geen aandelen bij hem, maar zijn service is top:grin:

Jan

Ik heb er een besteld bij MR.Hobby voor 395,= plus een gratis LiPo , wel jammer dat ik nog even geduld moet hebben tot september:(
Maar de eerste zending is bijna helemaal uit verkocht, Martin heeft er nog een paar voor levering september beschikbaar;)

Ps ik heb geen aandelen bij hem, maar zijn service is top:grin:

Jan
hmm zo lang wachten.. maar.. we verwachten wel een review van je met foto's , films etc ;)

Ook een 350 in het type maar dan van Walkera, volgens mij vergelijkbaar met de Blade.
Qua kosten ben ik even op een Hongaarse site aan het kijken, spreek niet zo heel goed hongaars :D maar Google vertaalt het wel redelijk. Leuke testvideo van de Walkera QR X350
[URL="
QR X350 Quadcopter - Demo test flight - YouTube[/URL]

Update: zou rond de 400 euro zitten voor de RTF versie:
http://www.flyingmodels.eu/rc_quadcopterek/walkera_qr_x350_quadcopter_rtf_2.html

Laatst bewerkt door een moderator:
350qx1_400.jpg

Lekker hoor krijg je van MR.Hobby deze foto toegestuurd, terwijl je zelf nog even mag wachten op dit leuke speeltje;)

Volgens Martin is er geen kunst aan om er mee te vliegen, maar goed nog even wachten voordat ik dat kan bevestigen:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jan

HaHa Jan,

Is idd echt simpel, ook voor beginners,
Lekker stabiel, geeft gelijk vertrouwen als je er mee vliegt.

Div, vliegmodus kan je gewoon tijdens vliegen schakelen,
Power is er ook genoeg, nog geen Cam eronder gehad, maar moet niet echt een probleem zijn met deze power.

Nu ik zelf de foto goed bekijk moet er denk ik nog wat getraind gaan worden, maar dan door de piloot :shock:

gr Martin.

Back