newbie...zoals zovelen! new plane!

Discussie in 'Beginners' gestart door bouma.johan, 26 mei 2015.

  1. bouma.johan

    bouma.johan

    Lid geworden:
    26 mei 2015
    Berichten:
    2
    Hallo, mijn naam is Johan en ben sinds 2014 begonnen met modelvliegen. Ik ben begonnen om een vliegtuig (Almost Ready to Fly) te monteren en heb ondertussen de eerste vluchten gemaakt.

    Nu ben ik op zoek naar tekeningen, zoiets als "maps for dummies" van een door jouw aan te bevelen vliegtuig, die ik vanaf het begin kan bouwen. Ik heb geen echte voorkeuren voor brandstof, electro of wat dan ook!

    Eventueel een leuke "laser cut" set, die ik via internet kan bestellen zou ook een optie kunnen zijn (woonachtig in het buitenland)!

    Alvast dank voor elke reactie,

    johan
     
  2. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.936
    Locatie:
    Rotterdam
    ff google opstarten.

    - Rc powers
    - Flite test
    beide bieden schuimtoestellen aan. met een compleet verhaal hoe te bouwen etc.

    Wil je houtbouw, wat meer gevorderd:
    - Outerzone
    Hier staat van alles wat op. alleen gaat men er wel vanuit dat de bouwer zelf ervaring heeft..
    Soms zit er uitleg bij een tekening, soms niet. Sommige dingen zou je zelf als beginner kunnen maken, alleen is wat gevorderde hulp dan erg handig

    Wil je nog anders, SIG (merk) bied mooie bouwdozen aan.
    een fourstar 40 is een toestel wat zich al vele jaren heeft bewezen als gevorderd trainer.
    vliegt goed. brandstof..
    kan ook op electro, wat je wilt.

    Great planes, ook een merk.
    Ook veel mooie toestellen.
    Beide zijn erg bekend, kunnen op veel plekken besteld worden.
     
  3. bouma.johan

    bouma.johan

    Lid geworden:
    26 mei 2015
    Berichten:
    2
    Hallo student, ik denk dat ik deze info goed kan gebruiken. Ik ben ondertussen al druk aan het googleen en heb al veel moois gezien. Bedankt voor je tijd!
     
  4. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.936
    Locatie:
    Rotterdam
    No problemo, als je meer vragen hebt horen we het wel ;-)
     

Deel Deze Pagina