nieuw bij krill

Discussie in 'Kunstvlucht' gestart door 3w_flyer, 20 jun 2009.

  1. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    hoort eigelijk in subforum F6A maar dat is er nog niet.

    Krill komt met een "betaalbare" voll gfk kist uit speciaal voor minder dan 2 meter kunstvluchttoestellen.

    Krill-model


    wie is eerst om dit te bestellen ?
     
  2. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ik vind het eigenlijk maar een lelijk ding.....:rolleyes:
     
  3. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    tja zoals we ook van je E volution zeiden nietwaar ? als het maar goed vliegt ?

    maar geruchten gaan dat dit ook niet het geval is.
     
  4. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Geen idee wat je daarmee bedoelt, maar dergelijke opmerkingen zullen mij ook in de toekomst niet weerhouden van het geven van mijn mening over het uiterlijk van een kist. Als je een dergelijk topic begint, dan kun je meningen verwachten;)
     
  5. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    Ales Zapletal vloog het ding in Italië bij de F6A WAG wedstrijd. Dat zag er niet goed uit, het ding heeft duidelijk een progressief soort differentiëring nodig. Dat gaat nog een leuk programmeer feestje worden!
     
  6. 3w_flyer

    3w_flyer Guest

    ik bedoel gewoon dat ik de E volution niet bepaald een mooi F3A toestel vind van decoratie, je ziet meestal mooiere, maar dat hij goed vliegt mag ik van je komentaal wel aannemen.

    Dat de nieuwe kril niet mooi is hoeft ook op zich geen probleem te zijn, hij is "anders" en dat kan ook al wel eens leuk zijn maar het vlieggedrag moet wel zijn waarvoor hij gemaakt is en zoals Bert bevestigd is dat niet meteen het geval.
     
  7. hezik

    hezik Guest

    Wat ik gezien heb van de E-Evolution, vliegt het ding prima. Het schema is ook niet mijn smaak.

    Hoe dan ook, dit draadje gaat over dit Krill toestel, laten we ons daarbij houden.

    Ik vind het eigenlijk wel een mooi ding om te zien. Maar vind bv. de SebArt Sukhoi mooier om te zien. Als dan ook nog eens blijkt dat die beter vliegt en ongetwijfeld pakken goedkoper is, dan is de keuze snel gemaakt.

    Vol-GFK is natuurlijk wel mooi, maar heeft ook nadelen. Het is kwetsbaarder en lastiger te repareren.

    Als ik nu een 2m 3D kist zou kopen, zou dit ding niet eens op het lijstje komen, zeker als ik lees wat Bert er over vertelt.
     
  8. Bryan

    Bryan

    Lid geworden:
    7 feb 2008
    Berichten:
    1.056
    Locatie:
    Limburg
    Ik vindt het kleurenschema van de Krill wel erg mooi :D

    Grt.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2010
  9. j.weel

    j.weel

    Lid geworden:
    2 feb 2009
    Berichten:
    3.839
    enkole van die modellen van krill herken ik uit een lijst van cineese modellen

    het enige wat ik speciaal vind is de prijs de 33 procent katana ruim 1500 euro
     

Deel Deze Pagina