Nieuw indoor circuit in het Antwerpse

• Topicstarter Topicstarter EZ man
  • Startdatum Startdatum
E

EZ man

Guest
Na enkele jaren in hoogboom gereden te hebben waar we met enkele beperkingen zaten hebben we nu een nieuwe locatie gevonden.
Deze is gelegen op het terrein van camping "de groene linden" in de polyvalente zaal aldaar.
Het adres:
Schotensteenweg 64
2960 Brecht
We zijn tijdens de winterperiode op woensdag en vrijdagavonden geopend vanaf 19u en dit vanaf nu woensdag 23/09.
De prijs voor een avondje rijden is 5€ en uiteraard zijn alleen electroauto's (1/18, 1/12, 1/10 en buggys) toegelaten.
De nood voor een indoor circuit in het antwerpse (en de streek Roosendaal-Breda, Brecht is net over de belgische grens) is groot, ik hoop dan ook dat we zoveel mogelijk piloten over de vloer krijgen zodat we dit initiatief op een gezonde manier kunnen opstarten en verderzetten.

MJ

Mooi dat er steeds nieuwe indoor circuits bijkomen. Jammer dat er niets is in mijn buurt.

Ik zal er straks zijn met 1/10 touring, al diegene die willen komen toeren kom maar af!!

grzt

ik zal eens vertrekken zie :)

Nu nog met mijn M18'tje, binnenkort me ne Mardave 1/12... (alsek em ontvangen heb natuurlijk) :p

Niet vergeten, vanavond alle electro voertuigen (RC) :D welkom in Brecht!
Vanaf 19.00h kan er gereden worden.

FF omhoog en zeggen dat het er tof en gezellig rijden is ben er vrijdag geweest en het is een gezellige bende en alle niveau's/autotjes rijden er.

Groetjes
PQ

Euh ronde zwarte.

Neenee, de meesten met VTEC 30 R of X en de tamiya rijders met tamiya standaart slicks of A's.

MJ

Neen, gent is RC auto dood. Ben zelf van gent en het zou niet mis zijn een indoor circuit te hebben maar ja, nie pleuje en de auto nemen naar ...

Back