Nieuw losi 5ive

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Nicorc1974, 15 jul 2018.

  1. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
    Goedemiddag.. Ik ben nieuw in deze hobby en heb totaal geen ervaring..
    Ik besloot 2 jaar geleden om zelf zo.n auto te bouwen en begon met de bodemplaat uiteindelijk is het gelukt om de losi zelf te bouwen en deze is volledig van alluminium met een super gaaf motorblokje.. er zit een alx super 50 cc blokje in met 14 pk.. misschien vooral omdat ik eigenlijk verder geen ervaring heb misschien wel overdreven.
    Maar waar het voornamelijk om gaat is dat ik een plek zoek in omgeving rotterdam waar ik hiermee probleemloos kan rijden.
     
  2. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
  3. Mark dekkers

    Mark dekkers

    Lid geworden:
    13 mrt 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Schijndel
    Deze stond toch laatst op marktplaats ?
    Mark
     
  4. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
    Ja klopt. Maar aangezien ik het toch wel erg zonde vond. Dacht ik toch maar niet verkopen..en 600euro die gemiddeld werd geboden. Vond ik een beetje mager..
    En besloot in die zelfde week om een alx super 50cc blokje aan te schaffen met 14pk.
    Ik zoek eigenlijk een plek in omgeving rotterdam waar ik kan rijden..
     
  5. Mark dekkers

    Mark dekkers

    Lid geworden:
    13 mrt 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Schijndel
    Gelukkig toch de juiste beslissing genomen ( ik was die kerel die toen zei , niet doen , zelf houden )
    Blijft een mooie auto.
    Veel plezier er mee !!
     
  6. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam