Nieuw losi 5ive

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door Nicorc1974, 15 jul 2018.

  1. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
    Goedemiddag.. Ik ben nieuw in deze hobby en heb totaal geen ervaring..
    Ik besloot 2 jaar geleden om zelf zo.n auto te bouwen en begon met de bodemplaat uiteindelijk is het gelukt om de losi zelf te bouwen en deze is volledig van alluminium met een super gaaf motorblokje.. er zit een alx super 50 cc blokje in met 14 pk.. misschien vooral omdat ik eigenlijk verder geen ervaring heb misschien wel overdreven.
    Maar waar het voornamelijk om gaat is dat ik een plek zoek in omgeving rotterdam waar ik hiermee probleemloos kan rijden.
     
  2. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
  3. Mark dekkers

    Mark dekkers

    Lid geworden:
    13 mrt 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Schijndel
    Deze stond toch laatst op marktplaats ?
    Mark
     
  4. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
    Ja klopt. Maar aangezien ik het toch wel erg zonde vond. Dacht ik toch maar niet verkopen..en 600euro die gemiddeld werd geboden. Vond ik een beetje mager..
    En besloot in die zelfde week om een alx super 50cc blokje aan te schaffen met 14pk.
    Ik zoek eigenlijk een plek in omgeving rotterdam waar ik kan rijden..
     
  5. Mark dekkers

    Mark dekkers

    Lid geworden:
    13 mrt 2017
    Berichten:
    40
    Locatie:
    Schijndel
    Gelukkig toch de juiste beslissing genomen ( ik was die kerel die toen zei , niet doen , zelf houden )
    Blijft een mooie auto.
    Veel plezier er mee !!
     
  6. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
    Thanks ja dat is het zeker. Een monster van een auto alleen jammer dat een geschikte plek zoeken waar je lekker kan rijden niet meevalt. Ik probeerde hem even uit voor de deur maar dat moet ik niet te vaak doen lol..
     
  7. rene0402

    rene0402

    Lid geworden:
    12 apr 2012
    Berichten:
    30
    Locatie:
    rotterdam
    Hi nico je kan bij nesselanden aan de nesseplas/Zevenhuizenplas wel rijden alleen moet je wel weg blijven van de huizen dus als je aan de overkant gaat zeg maar aan de kant van de rottemeren daar heb je ook een strandje en grote uitgestrekte gras velden waar geen huizen zijn ik rij daar ook vaker
    Mvg
    Rene
     
  8. Nicorc1974

    Nicorc1974

    Lid geworden:
    15 jul 2018
    Berichten:
    5
    Locatie:
    Rotterdam
    Hey dat is mooi en niet zo ver rijden ook bedankt daar ga ik zeker van de week even kijken
     

Deel Deze Pagina