Nieuwe Firmware online voor de KK multicopter.

Heb de V4.7 er gisteren in gegooid (mini Pacman) en de eerste indruk is erg goed, zo even buiten spelen en kijken hoe hij het daar doet.

heb gsteren de programmer binnen gehad voor de kk 5.5 blackboard.
heeft iemand een goede link of advies voor mij om dat ding te instaleren.
heb hem bij yanan vandaan,en die stuurde mij deze.
http://www.fischl.de/usbasp/usbasp-windriver.2011-05-28.zip
http://yanan.li/kkmulticopterflashtool_0.19.zip

die schreef het volgende:

the first one is the driver for 32bit system.
the 2nd one is the flashing software based on Java, make sure you have java on your computer.

ik heb van alles geprobeerd,maar geen idee meer hoe of wat.

martin

Heb er gisteren na wat tweaking mee gevlogen en het werkt perfect!!

De Arduspyder moest aan de grond blijven ivm met de wind, mini Pacman was gewoon strak door de lucht te vliegen met heading-hold, als je kan vliegen met heading-hold is deze firmware zeker aan te raden.

werk niet bij mij.heb een kk board liggen waar de x mode op staat.wil hem omzetten naar+ als ik de software voor + mode wil downloaden krijg ik op een of andere manier allemaal bestanden die leeg zijn,of melding hex bestand en vraagt om ondersteuning zoeken op web.en als ik dat doet gebeurd er ook niets.
ben er voorlopig even klaar mee.

martin

werk niet bij mij.heb een kk board liggen waar de x mode op staat.wil hem omzetten naar+ als ik de software voor + mode wil downloaden krijg ik op een of andere manier allemaal bestanden die leeg zijn,of melding hex bestand en vraagt om ondersteuning zoeken op web.en als ik dat doet gebeurd er ook niets.
ben er voorlopig even klaar mee.

martin

Ja dat kan wel kloppen. Een hex bestand kan je in Windows niet openen.
Maak in Windows even een nieuwe map aan, zet daar de Zip file in. (je flash upgrade) en pak die in deze map uit.
Start nu een van de Flashtool programma's op en ga daarmee naar je net gemaakte nieuwe map en kies wat je wil flashen. Dan moet het lukken volgens mij.

heb het bij mijn 2de bordje geprobeerd,is nog niet ingebouwd(wacht nog op mijn onderdelen)
heb hem eerst gewist en daarna een andere versie erop gezet.
het programma gaf de melding dat het goed gegaan was.

gr martin

Back