Nieuwe mede bouwer

Discussie in 'Historische Zeilschepen' gestart door Wim Alsemgeest, 21 jan 2018.

  1. Wim Alsemgeest

    Wim Alsemgeest

    Lid geworden:
    21 jan 2018
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Naaldwijk
    Hallo allemaal, ik wilde me even voorstellen. Mijn naam is Wim 55 jaar. In mijn jongere jaren ben ik veel bezig geweest met modelspoor en scenerie bouwen, en daar na veel jaren niets gedaan met modelbouw. Ik kreeg nu toch best wel een zin om wat anders te doen dan alleen maar achter die computer hangen. Ben gisteren een winkel binnen gestapt en daar een denk een mooie doos gekocht om eens te gaan kijken hoe het bouwen van een historisch zeilschip gaat. Ik heb gekocht het Spaanse fregat Mercedes van Occre. Ziet er in ieder geval nu al mooi uit zo in de doos.
    De doos:
    IMG_0875.jpg
    IMG_0878.jpg IMG_0883.jpg IMG_0886.jpg

    Ga vandaag eerst eens kijken wat er allemaal in zit, en de documentatie doorlezen.
    Vr.Gr. Wim
     
  2. Roelof_l

    Roelof_l

    Lid geworden:
    30 jun 2015
    Berichten:
    1.382
    Locatie:
    Hendrik-Ido-Ambacht
    Welkom op het forum Wim. Het is zeker een leuke hobby en het belangrijkste is het lezen van de documentatie. Je zou ook eens kunnen zoeken of er medebouwers zijn die met het zelfde schip bezig zijn en kijken of zij tips geven in hun verslag. Veel plezier met je hobby.
    Groeten Roelof.
     
  3. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.575
    Locatie:
    noord-holland
    welkom op het forum
     
  4. TIMBERWOLF

    TIMBERWOLF Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 aug 2008
    Berichten:
    12.575
    Locatie:
    noord-holland
  5. cees050

    cees050

    Lid geworden:
    16 mrt 2016
    Berichten:
    746
    Locatie:
    kop van drenthe
    leuk dat je erbij komt succes met de bouw
    groet Cees
     
  6. Jaques

    Jaques Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 mei 2016
    Berichten:
    5.723
    Locatie:
    Tilburg
    Welkom Wim, de doos ziet er al leuk, en zoals altijd bij deze hobby is dit al een leuk moment als de deksel eraf gaat en we alles doorkijken, doorbladeren etc., dan begint het te kriebelen en de volgende stap is dan de verslaving:yes:
    Succes met de bouw, en we volgen het graag.
     
    Hans Groenenberg vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina