B
Bismarckbouwer
Guest
BELANGRIJKE OPROEP VOOR MODELBOUWERS
De gemeente Dongen heeft besloten om een nieuw wandelpark aan te leggen. In dit park komt ook een waterbekken met een oppervlakte van 7000 m2. Verdeeld over onderling verbonden vijvers.
Woensdagavond 3 juni j.l. heeft de gemeente de bewoners van de wijk “de Biezen” (deze wijk ligt direct tegen het nieuw aan te leggen park aan) uitgenodigd om hun wensen kenbaar te maken, wat zij wel en niet willen wat er in het park aangelegd wordt.
Voor zover mij bekend, zijn er in Brabant geen expliciet aangelegde vijvers met speciale voorzieningen voor het varen met modelbouwschepen.
Ik heb het verzoek neergelegd bij de gemeente en de ontwerper van het park voor de aanleg van een specifieke vijver voor modelschepen. U moet hierbij denken aan het voorbeeld van de haven van de modelbouw vereniging in Heemskerk (zie website S.M.G. IJmond).
Heel graag wil ik van u weten of u gebruik zou maken van een dergelijke vaarvijver en of u iets ziet in een modelbouw vereniging in de gemeente Dongen. M.a.w. zou u lid worden van deze nieuw op te richten vereniging. Wanneer ik aan de hand van uw reacties kan aan tonen dat er behoefte is aan een vaarvijver, dan is realisatie makkelijker dan voor een eenling.
Afhankelijk van wat de vereniging zelf zal moeten doen aan onderhoud, is er natuurlijk ook contributie nodig. Echter voorlopig kan deze op nul gezet worden.
Concreet;
Stuurt u mij een PB met de tekst,
JA, ik zal zeker gebruik maken van een vaarvijver in Dongen.
JA, ik wil graag lid worden van de nieuw op te richten vereniging.
Uw naam
Straat
En e-mailadres
Extra info:
Lokatie te bekijken via Google Earth, klik dan hier.
Klik hier voor een foto van deze lokatie indien u geen Google Earth heeft.
Met vriendelijke groet,
Jan G.C. de Beer (Bismarckbouwer, alias Opa Jan)
Laatst bewerkt door een moderator: