NK F3J 2016 Ginkelse Hei

Discussie in 'F3J' gestart door Alpha21, 5 apr 2016.

  1. Alpha21

    Alpha21

    Lid geworden:
    29 okt 2010
    Berichten:
    573
    Locatie:
    Gld
    Zondag 17 April start het NK F3J 2016 seizoen op het veld van de ELC Ginkelse Hei. Momenteel hebben we 25 deelnemers verdeeld over 6 start posities.

    Gast deelnemers zijn nog steeds welkom - inschrijving uiterlijk tot Woensdagavond 13 April.

    Aangezien de Ginkelse Hei een beschermd natuurgebied is, gelden er extra regels:
    * De dag is gereserveerd voor het NK F3J (8:00 tot ca. 18:00, eerste ronde gepland om 10:00, 5 rondes + fly-off)
    * Bezoekers/toeschouwers zijn welkom maar voertuigen mogen enkel de Hei op mits in bezit van een parkeervignet van de club.
    Campers hebben GEEN toegang tot de hei
     
  2. bobt

    bobt

    Lid geworden:
    15 jun 2010
    Berichten:
    1.256
    Locatie:
    Dordrecht
    Dank voor de leuke ontvangst bij F3J!

    Tegelijk mijn verontschuldiging voor het geklooi, ik ben mijn gevoel voor vliegen van de winter ergens kwijtgeraakt en heb het helaas nog niet terug kunnen vinden. Zal nog eens goed zoeken onder het bed en onder de kasten.

    Bob
     
    funpeter7823 vindt dit leuk.
  3. soarer

    soarer

    Lid geworden:
    18 mei 2011
    Berichten:
    334
    Locatie:
    Groningen
    Deurmat :p
     
    bobt vindt dit leuk.
  4. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    858
    Locatie:
    Emmen
    Hey Bob,

    Leuk dat je erbij was gisteren, gelukkig heb je in Oosterland weer een herkansing. De vorm vind je vast wel weer.

    Het was weer buiten gewoon spectaculair en uitdagend vliegen op het mooiste veld van NL. Volgend jaar beter.

    Peter
     
    Alpha21, bobt en F3J-Karel vinden dit leuk.
  5. serge pot

    serge pot Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    7.550
    Locatie:
    Ede
    En iemand gaat zijn zwever weer terug krijgen .
    Kreeg vandaag een melding van een gevonden f3j zwever . Deze wordt nu opgehaald en kan dan herenigd worden met de eigenaar .Erik is nu onderweg .
     

Deel Deze Pagina