\o/ vandaag overgenomen.. Pitts Special..

Discussie in 'Algemeen modelvliegen' gestart door 5p1k3, 13 apr 2008.

  1. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.858
    Locatie:
    Nijkerk
    Eindelijk, ik heb er eentje. Het is er dan geen een van 1/3 schaal grootte, maar het is wel een leuk lief kleintje :)

    Wellicht komt zijn grotere broer ooit nog eens. Ik heb er de tekeningen bij gekregen dus kan die mooi uit vergroten, zodat ik ooit eens een 2mtr pitts special kan vliegen.

    Let wel. Ik ga hem strippen, kaal plukken etc en ombouwen van elektro naar brandstof. Zal een 2.5 cc verbrandings motor inkomen en kleurstelling wordt XS4ALL geel/zwart :)

    (even uitzoeken hoe je ookweer foto's toevoegd, dan staan ze er zo op)
     
  2. hezik

    hezik Guest

    Hey collega, niet die kleurstelling joh.. geel/zwart is crap te zien in de lucht (nou ja, is mijn mening dan he ;)).

    Kijk uit met het opschalen van tekeningen.. mogeljik hebben ze aanpassingen gemaakt voor de schaalgrootte en zit je straks met een 2m pitts met schuurdeuren als stabilo..
     
  3. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.858
    Locatie:
    Nijkerk
    Jawel joh! :) Veel van mijn vliegtuigen zijn zwart/geel geweest en ze waren prima te zien. Zolang je weet hoe je vliegt, kan in feite een vliegtuig uit 1 kleur bestaan.

    En ja, ik begrijp dat je niet alles 1:1 over kunt nemen als je een tekening vergroot hebt. Maar wel bedankt voor de tip overigens.
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Ah ja je hebt natuurlijk pakken meer ervaring dan ik daarmee.. dus zal wel loslopen. Ik vind het in elk geval geen prettige kleuren.

    Ja ook onzinnig van mij om neer te zetten was ook meer voor andere lezers dan voor jou.

    Tip waar je misschien wel wat aan hebt:

    Code:
    [img] je plaatje.jpg[/img]
    
    ;)
     
  5. 5p1k3

    5p1k3 Forum veteraan

    Lid geworden:
    11 jan 2008
    Berichten:
    9.858
    Locatie:
    Nijkerk
    Haha, dank je wel collega ;)

    Zie hier dan de foto's van hoe het toestel er nu nog uitziet:

    [​IMG]

    en

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina