Draadje sluiten! a.u.b. Odoorner Luchtvaart Club Fly-In 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

MicropropSport

Forum veteraan
PH-SAM
Vliegers voor deelname, van harte welkom!
Bezoekers van harte welkom!

12504a7fe35bf0575.jpg

Beste modelvliegers,

Van vrijdag 4 september tot en met zondag 6 september 2009 organiseert de Odoorner Luchtvaart Club haar jaarlijkse Fly-In op het modelvliegveld aan de Achterweg 6 te Odoornerveen.
U wordt bij deze van harte uitgenodigd voor dit fantastische evenement.
Uiteraard bestaat de mogelijkheid dat u bij ons op het terrein kampeert.
Let wel, de plaatsen zijn beperkt. Snelle reservering is daarom dus noodzakelijk.
Zaterdag vindt de traditionele barbecue plaats. De kosten daarvan zullen €10,- per persoon bedragen. In verband met brandveiligheid is het niet toegestaan gedurende het evenement bij uw eigen tent of caravan een barbecue te gebruiken.
Voor de zondagochtend bieden wij alle kampeerders vanaf 9.00 uur een gratis ontbijt aan.
In verband met de voorbereidingen van dit evenement zouden wij graag van te voren van u vernemen met hoeveel personen u komt kamperen en/of deelneemt aan de barbecue.
Opgave graag voor maandag 24 augustus bij Patrick Sloot,
email: patricksloot@wanadoo.nl

Met vriendelijke groet,
Namens de organisatie en het bestuur van de OLC,
Patrick Sloot

12504a7fe35c136e1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb me zelf ook maar effe opgegeven.
Vrouwtje had de route al uitgeprint.
Dus mag ik.
Is ze weer een zondag van mij verlost.;)

Han.

ik denk dat ik ook ga ,moet wel brood meenemen voor onderweg(10 minuten rijden)

zal wel weer een super weekend worden

remke

Zo, maar weer eens even Up!

Een Fly In op een van de mooiste lokaties in Nederland!
Jawel! Midden Drenthe, vakantieland en een onbedorven horizon!

Hupsakee om hoog....
Komt allen!
Kijken en vliegen, is aanmelden...
Kijken alleen is helemaal gratis!

Schitterende kisten komen er zeker!
De trip naar deze fraaie omgeving is al een feest!

Mwahh... af en toe een zetje voor het goede doel... eenmalig per jaar...

Maarrrrreh..... Alexzzz je gaat 3 reuze gezellige dagen tegemoet op een luxe modelvliegcamping...
Het is altijd handig te waarschuwen dat het snel vol kan raken.... zoals vorig jaar...

Aha! En die mooie OLC-banner... zelf geconcipieerd... zie ik aller gragelijkst bovenin zweven.... al zeg ik het zelf... :mrgreen:

Nu hopen dat het mooie weer aanhoudt tot en met de fly-in.

Overigens... ons veld is zeker niet aan de kleine kant...
Een grote schaalkist +2 meter span... Hawker Typhoon kon er riant maiden landen....

En beste lezertjes... hier zijn nog wat fotootjes te vinden.
http://evenementen.flyolc.nl/#16.0

Enjoy!

Laatst bewerkt:
Het is altijd handig te waarschuwen dat het snel vol kan raken.... zoals vorig jaar...

Daarom heb ik me ook direct opgegeven toen dit topic erop kwam:) Normaal vlieg ik alleen met de F3A-X wedstrijden op velden in die regio, dus een gewone fly-in is ook wel eens leuk:)

hoi,
ik heb me zo juist ook aangemeld

kan iemand zeggen of er ook sleep kisten komen, die een wat grotere zwever omhoog kunnen slepen, 6meter 15kilo.

groetsels Han

Dag Han,

Ha! Geweldig! Ik heb helaas geen overzicht over de inschrijvingen.
Benader Patrick Sloot even hiervoor?
email: patricksloot@wanadoo.nl

Vorig jaar waren er zeker krachtige kisten met deze mogelijkheid.

Mvg,
Bas

Laatst bewerkt:
kan iemand zeggen of er ook sleep kisten komen, die een wat grotere zwever omhoog kunnen slepen, 6meter 15kilo.

Hmmm, ik moet nog steeds de sleephaak in de 3.05 meter Extra bouwen (ZDZ160) maar ik ben nog geen geoefende sleper, ik weet niet of dat een bezwaar is?:D (power heeft ie zat:p)

vorig jaar waren er in ieder geval sleepkisten zoals een big jim met 80cc en een wilga aanwezig. misschien dat dat te licht is? daar heb ik geen zicht op, tot iets van 2 - 2.5 meter kan ik nog achter de taxi 2 slepen. ik ben er alleen op de vrijdag en zaterdag. zondags zit ik 300km verderop in swalmen voor een f3k wedstrijd (net zoals 3 anders leden van odoorn)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back