oproep vliegers! geschikte vlieglokatie voormalig Hontenisse

Discussie in 'Verenigingen' gestart door drestar, 23 jun 2009.

  1. pascall

    pascall

    Lid geworden:
    8 mrt 2008
    Berichten:
    1.539
    Locatie:
    zeeuws-vlaanderen
    Dat veld in Graauw is ons backup veld.:-D
     
  2. drestar

    drestar

    Lid geworden:
    6 okt 2005
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    terneuzen
    ik moet dat in graauw toch nog eens zien..hier het korte filmpje van vanmiddag met de Gemini in snis:)
    View My Video
     
  3. drestar

    drestar

    Lid geworden:
    6 okt 2005
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    terneuzen
    de gemeente Terneuzen onthoud zich nog steeds van mogelijkheden voor een modelvliegveld,

    vandaag kreeg ik deze mail van de Gemeente Terneuzen,


    Geachte,

    Naar aanleiding van uw herhaalde verzoek met betrekking tot een herziening van het besluit van ons college om geen medewerking te verlenen aan het realiseren van een vliegveld voor modelvliegtuigen kan ik u het volgende berichten.

    ook bij heroverweging van uw verzoek en het nagaan van de provinciale beleidsregels,zijn er geen mogelijkheden gevonden om medewerking te kunnen verlenen aan uw verzoek.

    vertouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    met vriendelijke groet,
    Nyske Tiernego
    Afdeling O&E
    Gemeente Terneuzen
    0115-455401


    het volgende verzoek is weeral ingedient :D ,wat denken ze wel!!
     
  4. _Dutchy_

    _Dutchy_

    Lid geworden:
    28 dec 2008
    Berichten:
    1.352
    Ik vermoed zoiets als: "Sjongejonge...........daar heb je hem ook weer eens" en daarna iets als "Nou, van de vorige antwoordbrief de datum aanpassen, uitprinten en weer een postzegel betaald door de belastingbetaler om zeep".

    Maar wat is jouw verwachtingspatroon? Dat ze na 30.000 brieven van jou ineens de Wr, Wm e.d. aanpassen of anders toepassen?
     
  5. XP-Rene

    XP-Rene

    Lid geworden:
    24 jan 2010
    Berichten:
    236
    Locatie:
    Zeeland
    Ik weet het, een "oud" topic, maar ik kan het niet laten even te reageren.
    Jammer dat ik hier een hele hoop vuilmakerij moet lezen en ik krijg het idee dat bepaalde mensen andere mensen het licht in de ogen niet gunnen voor wat betreft de hobby. Tot zover mijn mening hieromtrent.

    Anderzijds ben ik wel van mening dat zowel het vliegen in clubverband als het zogenoemde "wildvliegen" z'n voordelen, maar ook z'n nadelen heeft.
    Hoe ieder daarmee omgaat moet ieder voor zich weten, en wat hij of zij ook besluit te doen, probeer een klein beetje respect te hebben voor elkaars mening.
    Mijn persoonljike mening; Ja, ook ik ben een "wildvlieger" en ik heb ook alle tien mijn vingers nog. Maar de keuze om "wildvlieger" te zijn is heel bewust omdat ik simpelweg niet gebonden wil zijn aan clubreglementen en dat soort fratsen.

    Overigens zag ik in dit draadje de term "clubje mensen" voorbij komen, hoe je dit ook opvat, een clubje mensen is nog geen club zoals letterlijk bedoelt wordt. Ik ben dan ook van mening dat het slimmer is om hier de term "groepje mensen" te gebruiken. Dit impliceert verder niets.
    Als ik met tien man een partijtje ga voetballen op een veldje vormen we ook nog geen club of vereniging.

    @Andre:
    Ik wil me verder nergens mee bemoeien, maar nu misschien wel een klein kansje bij de gemeente na de gemeenteraadsverkiezingen van dit jaar?

    Ik zal tezijnertijd eens met mijn plane met FlyCam eens over het zeeuwse vliegen om te zien of er nog ergens een leuk plekkie is. :D, grapje, maar jij weet wat ik bedoel.

    Met gevleugelde groet,
    René
     
  6. drestar

    drestar

    Lid geworden:
    6 okt 2005
    Berichten:
    1.555
    Locatie:
    terneuzen
    ja top gemeente belangen bedoel je waarschijnlijk,heb er ook op gestemt:p
     

Deel Deze Pagina