Organisatie NK F5J Vervanger gezocht

Discussie in 'F5J' gestart door e.rukkers, 6 apr 2017.

  1. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Emmen
    Ik wil er toch met een realistische bril naar kijken.

    Het is mooi dat er oplossingen worden aangedragen en mensen willen helpen. Ik mis alleen de definitieve invulling. De volgende functies zijn vacant.

    - Een vertegenwoordiger voor F5J in de subcommissie.
    - Webbeheerder voor F5J.NL.
    - Een wedstrijdcoördinator voor F5J als opvolger van Erik.

    Maak gebruik van de mogelijkheid om je door Erik te laten inwerken zodat voor het seizoen 2018 je soepel van start kunt gaan.
     
    arno888, frans46 en F3J-Karel vinden dit leuk.
  2. F3J-Karel

    F3J-Karel

    Lid geworden:
    24 sep 2008
    Berichten:
    563
    Locatie:
    Hengelo
    En het is niet noodzakelijk hiervoor in het midden van Nederland te wonen :worship:
     
  3. arno888

    arno888

    Lid geworden:
    12 mei 2006
    Berichten:
    3.469
    Locatie:
    Selfkant-Tüddern Duitsland
    LOL
     
  4. Blacquièrdinges

    Blacquièrdinges

    Lid geworden:
    3 apr 2013
    Berichten:
    509
    Locatie:
    Assen
    Webbeheerder... Als dat zo eenvoudig was hadden jullie er volgens mij al twee mogelijk geschikte kandidaten gehad, maar wij (ik) zouden het niet snappen...

    Dus jullie eisen lijken mij wellicht ook beetje naast de echt benodigde zaken. Dus eigenlijk is idee van @arno888 wel de oplossing. @arno888 sorry als ik je daar te snel voor heb "afgestraft".

    Groet
     
  5. PH-SVV

    PH-SVV

    Lid geworden:
    15 apr 2009
    Berichten:
    2.001
    Locatie:
    Ede
    Ik wil eind volgend jaar best kijken of ik het beheer van de site op me kan nemen. Maar dan wil ik eerst in de privé sfeer alles op orde hebben (verhuizen e.d.)

    Mogelijk dat er dan ook naar een eenvoudiger cms gekeken kan worden. Ik werk in de IT dus dat moet niet zo'n enorm probleem worden.
     
  6. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.397
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    De laatste wedstrijd van 2017 komt er al weer aan.
    Voor het seizoen van 2018 zoeken wij nog de volgenden kandidaten:

    - Wedstrijdleider.
    (dit kan ook gerealiseerd worden door een aantal piloten te laten rouleren tijdens het seizoen die die dag de organisatie op zich nemen en zelf ook mee vliegen. Mocht er zich geen vaste kandidaat aanmelden.)

    - Website beheerder.
    Dit zal door een individu gedaan moeten worden die redelijke kennis heeft van websites.

    Het zou mooi zijn als wij dit voor elkaar kunnen boxen om in 2018 weer een mooi seizoen te kunnen vliegen!!
    Het is de mooiste hobby van ons allemaal en we hebben elkaar hierin ook nodig!
    Wacht niet te lang, aarzel niet, meld je aan!:koud:

    Greets Lyckele
     
  7. frans46

    frans46

    Lid geworden:
    2 mei 2011
    Berichten:
    427
    Locatie:
    Gelderland
    Het is gebruikelijk dat de kalender voor het nieuwe jaar in het najaar wordt gemaakt. Er is dus nu al behoefte aan een wedstrijd-organisator of meerdere mensen die contact opneemt met de club's om de nieuwe wedstrijdkalender van 2018 vorm te geven.
    Ik hoop echt dat we kunnen doorgaan.
     
  8. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.397
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Ik kan je melden dat er hard wordt gewerkt aan de kalender, die is al bijna rond. :beer:
     
    tunderman en frans46 vinden dit leuk.
  9. funpeter7823

    funpeter7823

    Lid geworden:
    22 nov 2013
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Emmen
    Mooi om te lezen dat er flinke stappen gezet worden.

    Er is natuurlijk nog wel een vertegenwoordiger namens F5J in de subcommissie nodig.
     

Deel Deze Pagina