......................

Hey Robert,

Eindelijk een topic gestart :cool:

Heb je al de juiste banden kunnen vinden ?
Begreep dat je die groter wilde hebben !

Ik hoop aankomende week eens te kunnen kijken naar je printje.
Dan heb ik eindelijk weer een goede soldeerbout :rolleyes: (is besteld)

Keep up the good work :D

chassis

hoi robert 10
ziet er goed uit zo
even en vraag over die assen,
zijn dat de tamiya tlt assen of zijn t truck assen
maar dan omgebouwd voor besturing,
en de tussenbak kan ik op de fotoos net niet zien maar heb je een losse tussenbak of heb je de tamiya 3 bak een extra uitgaande as gegeven,
het is leuk om eens wat anders te zien dan volvo of scania kits,
hoop hem in het echt een keer tegen te komen
en succes met je verdere bouwverslag,maar hij rijd geloof ik al wat je zegt over in drachten al gereden,
mvg markioo

knap gedaan en totaal iets anders

zou je ook een foto van de onderkant kunnen posten zodat je het gedeelte van de assen-aandrijving te zien krijgen?

Wat voor lier ga je maken? hoeveel kracht erin komt bedoel ik en de grootte

Wat betreft een foto van de onderkant.... die zal ik even maken, en posten natuurlijk.

De assen, de voor assen zijn gewone truck assen en idd omgebouwd naar sturend net als de voor as van de MAN.
Alleen kwam ik hier met de hoog liggende hevel niet uit dus die zijn met de hevel in het midden....

IMG_0567.jpg

deze assen zijn zelf zo gemaakt.

en er zit een tussen bak onder met een vertraging van 4/1.
Als motor zit er een brushless van robbe in uit de roxxy serie, 940 tpv en 1,3 kg/cm, die heeft in de MAN ook al bewezen sterkt te zijn en erg goed regelbaar.

Foto van de onderkant volgt....

Robert

Hallo Robert,

Mooi stukje (ver)bouwerk van de differentieels naar sturende differentieels !

hey robert

welke maten hebben die messing kokers? zoek nog kokers om poten te bouwen voor mijn trailer.

En waar heb je ze vandaan gehaald?

heb je van de lier een fototje?
ben zelf ook nog op zoek naar een beetje krachtige lier achter op me eigen trail-truck

wat ik altijd jammer vind is de keuze voor fel wit / blauwige leds. Ik ga zelf altijd liever voor de warm gele leds. Zeker bij oudere modellen staat dit vele malen beter. Dat spierwit / blauw hoort in de nieuwste mercedes thuis (zelfs daar vind ik het lelijk).

chassis

hoi robert
dank je wel voor de fotoos en wat is dat mooi opgelost zeg
de ophanging en de dogbones die er uit vallen/vielen,
maar je had ze ook van de xc/cc chassis kunnen nemen die zijn ook uitschuifbaar net als die van de ford f350 pick up
maar dan zit je wel aan de lengte die is niet makkelijk op lengte te maken
maar dan heb je wel kruiskoppelingen,maar als dit werkt waarom dan nog veranderen,maar ik zeg het maar,
en ik vind het geheel van je truck wel imposant hoor,
je hebt een heel mooi stukje huisvlijt neergezet,
ik hoop hem gauw eens in het echt te mogen bewonderen,
mvg markioo

Back