Oude verflaag verwijderen uit je body?

Discussie in 'De Spuitcabine' gestart door RogerRoger, 4 aug 2004.

  1. RogerRoger

    RogerRoger Guest

    Is er een middeltje waarmee je je oude verflaag uit een body kan krijgen zonder dat je daarmee je body aantast? Mijn verflaag begint namelijk te slijten en laat hier en daar los.
     
  2. bennieboy90

    bennieboy90 Guest

    nieuwe body kopen ?
    khad wel eerst een prodct gesien 3 jaar geleden op Tv van dat je Verf van Plastic voorwerpen kreeg (allemaal vaag weet niet hoe het merk heette )
     
  3. Guest

    Guest Guest

    je kan het er heel makkelijk af 'schrobben', met een sponsje gewoon goed boenen, en water en sop natuurlijk...
     
  4. NOVA ROSSI

    NOVA ROSSI Guest

    je moet dan wat nitro op een droog doekje doen (best veel) en heel goed en veel schrobben
     
  5. Atavus

    Atavus Guest

    heb het zelf wel eens met alebastine troep gedaan.

    werkt wel. maar zodra je ergens een drup laat zitten zit er een gat in de kap (heeft ook wel wat :p )

    dit spul is wel erg chemisch, smeer je er teveel op wordt de hele kap zo slap als een vaatdoekje.

    maar de verf gaat er wel vanaf
     
  6. Guest

    Guest Guest

    Geen goed advies dus ;)
     
  7. als het niet goed waarom zet je het er dan op?als ik vragen mag,
    zet er dan liever op een forum.
    waar ze alles willen verpesten maar hier dus niet!!
    hij vraagt om advies,dus goed advies. :wink:
     
  8. icewim

    icewim Guest

    Atavus schreef:
    ...............het werkt dus maar je moet wel opletten wat je doet! Dat is bij alles zo.
    Doe dus ff allemaal niet zo vreselijk heetgebakerd zeg!
     
  9. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    En als ie dat wil proberen weet ie dat ie het beter niet kan proberen. Door dat de kans groot is dat het niet lukt. Het makkelijkste is gewoon om de kap netjes te houden en een nieuwe te kopen scheelt je heel veel poets werk denk ik.
     
  10. Oregon

    Oregon Guest

    Gaat dat niet met Aceton , of hoe je dat ook schrijft....
     
  11. Paul Siemons

    Paul Siemons

    Lid geworden:
    16 sep 2002
    Berichten:
    1.060
    Locatie:
    Wommelgem, Antwerpen, Belgie
    Hallo,

    Dompel het onderdeel in een bad met REMOLIE; laat een paar dagen rusten in de olie en de verfresten zijn verdwenen.


    Mvg,

    Paul
     
  12. Bart_Banaan

    Bart_Banaan Forum veteraan

    Lid geworden:
    26 nov 2003
    Berichten:
    5.964
    Locatie:
    RC-Junkies.nl
    Met remmenreiniger van Kroon oil: Body in een plastic zak, goed volspuiten met remmenreiniger (lekker soppen dus) en de zak luchtdicht binden. 24 uur wachten en je kunt de vellen eraf trekken. Eventuele hardnekkige resten nog een keer 24 uur laten weken.
     
  13. RogerRoger

    RogerRoger Guest

    Jongens bedankt!! Ga hem morgen ik een zak olie gooien ik denk wel dat mijn stickers daarna ook wel weg kan gooien, maar goed.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    word de kap niet onduidelijk ik bedoel wazig erdoor en blijft de volgende laag dan wel goed zitten
     
  15. NOVA ROSSI

    NOVA ROSSI Guest

    ik denk dat als je hem heel goed vet vrij maakt dat je dan gewoon weer kan spuiten zonder enkele problemen :wink:
     
  16. yustmenl

    yustmenl

    Lid geworden:
    12 apr 2004
    Berichten:
    98
    Locatie:
    Oss
    heb zelf een keer de fout gemaakt om met remmenreiniger in mijn body te spuiten toen ik het er met een doekje af wou halen nam ik ook de verf mee dus het zou er mee kunnen maar of het bijeffecten heeft weet ik zo niet.....
     
  17. M7H

    M7H Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 mei 2004
    Berichten:
    6.581
    Locatie:
    Wormerveer
    Tja, een oude body is toch ook altijd wat beschadigd......

    een mooie nieuw kopen en dan opnieuw aan de BINNENKANT spuiten lijkt me toch de mooiste oplossing.....
     
  18. Herman te H.

    Herman te H. Guest

    en als je graag wilt dat je stickers niet kapot gaan koop dan innerdecals. ik heb nu een nemesis besteld met innerdecals van orion als ik ze volgende week heb laat ik het resultaat wel even zien 8) :D
     
  19. RogerRoger

    RogerRoger Guest

    Kan ik ervan uitgaan dat mijn body onbeschadigd blijft? Als ik het met remmenreiniger behandel?
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    als je accu zuur nemen is het oook zo weg had en druppel op me hoofd gehad meten bijten op me hoofd ging daar naa maa ff douchen
     

Deel Deze Pagina