@ Martin
De koeling zoals je beschrijft heeft de bouwer er ook in gemaakt, Ik heb er geen ervaring mee , maar ik heb er weinig vertrouwen in moet ik eerlijk toe geven
De zwarte geribbelde slang is de toevoer komende van de luchthapper en de grote transparante buis is de afvoerkomt uit achter de luchthapper.
De motor ophangingrubbers voor de hydromount lijken mij wat te slap, voor de motor incl de vertraging :cry:
omdat de (dure) schokbrekers er ook niet bij zitten gaa ik voorlopig voor een starre ophanging.
De cylinder voor het bedienen van de wieldeuren zat klem tegen het wiel (gear-up)
Nu ik de cylinder iets verplaats heb zit hij vrij.
De rolroer scharnieren waren ook niet naar mijn zin, in de neutraal stand stak het rolroer iets boven de vleugel uit en de scharnier opening was ook te groot
van een kant heb ik de scharnieren al vervangen.
De Gear selector valve is ook verplaatst, deze zat in de romp , als de vleugel op romp gemonteerd moet worden zouden er 8 lucht leidingen aangekoppeld moeten worden,
nu dat hij in de vleugel zit moeten er 4 luchtleidingen aangesloten worden als de vleugelhelften tegen elkaar geschoven worden en maar 1 leiding als de vleugel op de romp gemonteerd wordt.
Nog een intrekbaar neuswiel gevonden in de oude doos.
De Flaps zou ik ook anders gemaakt hebben maar die laat ik toch maar zo.
Ook maar een piloot gepast (hij lijkt een beetje op Tom Cruise , die ook een P51 eigenaar is ) :wink: