De paf 230 heeft zich 2 jaar in het schap liggen aankijken en
eind 2010 ben ik er aan begonnen om hem klaar te maken voor 2011.
Daar dat mijn eerste helaas ooit niet in 1 deel naar beneden kwam ,
maar in medere delen had ik toen der tijd een nieuwe gekocht,
maar daar was het dan ook bij gebleven.
De eerste heb ik gevlogen met een mvvs 58 ,voldoende power.
Deze mvvs heeft dan ook nog op mijn pilatus porter gezeten ,
maar bijde heb ik onder tusssen verkocht.
Doordat ik een goede 2de hands koop heb gedaan heb ik er een DA 50 er bij en
deze dan ook ga gebruiken voor de paf 230.
Zal nog steeds voldoende power hebben voor wat ik normaal eens sleep.
hier een paar foto's van de staat van nu:







Ik heb de hoogteroer servo's in de romp verwerkt , bij de eerste had ik ze aan de buitenkant zitten ,dit is toch wel mooier.
De sleephaak met servo is ook klaar en ook door het luik gemakkelijk voor onderhoud.
wordt vervolgt.
gegroet
eind 2010 ben ik er aan begonnen om hem klaar te maken voor 2011.
Daar dat mijn eerste helaas ooit niet in 1 deel naar beneden kwam ,
maar in medere delen had ik toen der tijd een nieuwe gekocht,
maar daar was het dan ook bij gebleven.
De eerste heb ik gevlogen met een mvvs 58 ,voldoende power.
Deze mvvs heeft dan ook nog op mijn pilatus porter gezeten ,
maar bijde heb ik onder tusssen verkocht.
Doordat ik een goede 2de hands koop heb gedaan heb ik er een DA 50 er bij en
deze dan ook ga gebruiken voor de paf 230.
Zal nog steeds voldoende power hebben voor wat ik normaal eens sleep.
hier een paar foto's van de staat van nu:








Ik heb de hoogteroer servo's in de romp verwerkt , bij de eerste had ik ze aan de buitenkant zitten ,dit is toch wel mooier.
De sleephaak met servo is ook klaar en ook door het luik gemakkelijk voor onderhoud.
wordt vervolgt.
gegroet
