Paf Trainer 200

Discussie in 'Sleepvliegtuigen' gestart door MaartenX, 28 jul 2012.

  1. MaartenX

    MaartenX

    Lid geworden:
    2 okt 2008
    Berichten:
    1.892
    Locatie:
    Regio Utrecht
    Mijne heren,
    Aangezien ik serieus heb opgeruimd is er ruimte in de hangar voor iets nieuws.
    Dat wordt dan een Paf trainer 200 die ik als sleper wil gaan gebruiken.
    Ben aan het dubben over de motorisering.
    Elektro valt af.
    Ik heb geen ervaring met benziners.
    Zelf dacht ik aan een asp 20cc viertakt methanoler. 2,8 PK?
    Pas nog een asp motor ingelopen en ben daar zeer te spreken over.
    Suggesties welkom ;)
    Groeten, Maarten
     
  2. Terence

    Terence

    Lid geworden:
    17 jan 2011
    Berichten:
    1.423
    Locatie:
    Ermelo
    dat zijn berichten Maarten:D

    Succes met keuzes maken, tot hoe zwaar wil je straks kunnen slepen?

    groet


    Terence
     
  3. loeki

    loeki

    Lid geworden:
    19 mei 2009
    Berichten:
    1.036
    Locatie:
    Groesbeek
    Kijk, weer een sleper erbij!:banana:

    Bij onze club vliegt sinds kort een paf230 met een, meen ik, 70 cc mvvs.
    Wat een power!

    Met zo'n 2 meter kist zou ik, voor het betere sleepwerk, toch naar een 50cc gaan kijken...

    Succes!

    Louis
     
  4. MaartenX

    MaartenX

    Lid geworden:
    2 okt 2008
    Berichten:
    1.892
    Locatie:
    Regio Utrecht
    Thanx Louis en Terence.
    Wellicht moet ik toch aan de benziner.
    Ik wil in ieder geval zwervertjes van meter of vier kunnen slepen met een gewicht tot ca 6 kg.

    Die paf 230 is mij net te groot
     
  5. serge pot

    serge pot Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 feb 2009
    Berichten:
    7.552
    Locatie:
    Ede
    Een zg45 of 38 zou mijn keuze zijn.
    Deze motoren lopen goed starten vriendelijk.en net zo betrouwbaar.
     
  6. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam