Parrot disco

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door ickarus, 17 jul 2018.

  1. ickarus

    ickarus

    Lid geworden:
    7 sep 2010
    Berichten:
    374
    Locatie:
    O-V Belgïe
    hallo,

    Vandaag de Parrot disco zien staan aan 300€. Ben aan het overwegen hem te kopen of niet. Wie heeft er eentje en wil zijn ervaring ( goed of minder goed ) delen? Kopen of niet?
    Bedankt.
     
  2. Ralphie

    Ralphie

    Lid geworden:
    1 mei 2016
    Berichten:
    232
    Locatie:
    Rhoon
    Heb je deze inmiddels gekocht?
     
  3. EdAkker

    EdAkker

    Lid geworden:
    18 aug 2012
    Berichten:
    775
    Ik heb nu geruime tijd dit vliegertje. Hij is erg leuk, vliegt boven verwachting goed, de mogelijkheden zijn ondenkbaar t.o.v. wat we gewend zijn van het "traditionele" rc-vliegen. Een heerlijk lui vliegertje.
    Het opgooien kan niet fout gaan. Soms probeer ik wel eens uit hoe langzaam je hem kan opgooien, en ook hoe fout. De Disco red zich altijd.
    Je kan sturen, maar verwacht niet dat je hem sturend gaat vliegen zoals we de rc vliegtuigen vliegen.
    Ze worden niet meer gemaakt, en ze zijn steeds lastiger te vinden. Uiteraard wel voor de volle mep. Maar als ik eentje tegenkom a bovengenoemd bedrag, dan koop ik hem voor wanneer mijn huidige disco versleten is.
    Het voelt soms een beetje alsof je op de vliegclub heerlijk staat te kijken naar hoe anderen met hun modellen lekker aan het vliegen zijn.

    Vind je het leuk om af en toe lui te zijn, en wel te willen genieten van het vliegen, dan is de Disco een geweldig vleugeltje. Aanrader! Een beetje RC vliegen zonder de telefoon/ipad. Een volwaardige zelfstandige film drone wanneer je de freefight app gebruikt.
     
  4. Binkey01

    Binkey01

    Lid geworden:
    14 dec 2010
    Berichten:
    213
    Super ding! zeker met andere accu en de 4g mod. :)
     

Deel Deze Pagina