pitts python

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,

ik heb al een dik jaar deze pitts staan nieuw en ongevlogen, compleet met electro setup 6cellen.
maar ik heb er nog nooit mee gevlogen, dit omdat ik momenteel maar 1 accu heb, en ik kan er wel bij kopen, maar dan nog hebben we geen netstroom op de club, dus laden lukt daar niet, ook ontzie ik het altijd om hem mee te doen en op te stellen om dan 1 vlucht te doen...
nu twijfel ik om hem gewoon te verkopen, of er een benzine/methanolmotor op te plaatsen,
iemand meningen hierover? zoja welke motor zouden jullie er dan op plaatsen??
groeten:
P1020389.JPG

veel plaats in de romp!!
span is 1m46

Laatst bewerkt:
Ik heb net eenzelfde overgenomen van een clubgenootje. Vliegt perfect met een 15 cc. OS Max tweetakt. Een 10 cc tweetakt zal ook nog wel kunnen maar dan heb je niet zoveel vermogen over. De 15 cc is volgens mij niet zoveel zwaarder.
m.v.g. Erik

@eclipse86
Waarom koop je dan geen 12V lader of een omvormer van 12V naar 220V?
Kan je gewoon je akku laden in de auto

Dit jaar bij lidl een powerstation gekocht. Zit voldoende sap in om een paar lipo's op te laden. Heb je dus zelfs de auto niet meer nodig.

how Chris, gij ne pittsman gaat diene pitts toch ni weg doen zeker?
Gewoon brandstof erin of inderdaad zo'n omvormer, bij auto5 verkopen ze superveel omvormers van 12 naar 120 volt, hoe duurder hoe meer wattage natuurlijk :)

meerdere accu's aanschaffen
en
een omvormer

of
een bezinemotor maar dat is denk ik een stuk prijziger

Ik heb net eenzelfde overgenomen van een clubgenootje. Vliegt perfect met een 15 cc. OS Max tweetakt. Een 10 cc tweetakt zal ook nog wel kunnen maar dan heb je niet zoveel vermogen over. De 15 cc is volgens mij niet zoveel zwaarder.
m.v.g. Erik

Heej Erik, vraag eens aan dat clubgenootje van wie hij 'm gekocht heeft.....:) De 91FX is trouwens 2 gram lichter dan de 61FX, raar maar waar...

dat is niet raar, daar is meer materiaal uit gehoond voor de grotere cylinderinhoud ;)

Heej Erik, vraag eens aan dat clubgenootje van wie hij 'm gekocht heeft.....:) De 91FX is trouwens 2 gram lichter dan de 61FX, raar maar waar...

de kist die erik heeft gekocht is idd jou oude kist
hij heeft hem van ragger
maar een super vliegende kist en heel langzaam telanden/vliegen
maar ook 3d vliegt hij goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back