Pre-order "Tiny whoop" banggood

Maar zou je deze nu ook met een andere zender kunnen gebruiken? Dat is toch wel zo'n beetje de kracht van de blade inductrix..

Ik heb ergens gelezen dat het zou moeten kunnen. Eerst maar is kijken als deze binnenkomt met de originele zender.

De nieuwere versie van de inductrix is te binden met de spektrum. Ik denk dat die gast van eachine daar wel rekening mee heeft gehouden. Maar voorlopig, fingers crossed.

Als je de vragen leest op de productpagina reageren ze erop dat na deze versie een bind and fly versie komt. Als dat rond deze prijs is dan wordt het zeker te weten een leuk model om erbij te hebben. :)

Lijkt gelijk te zijn aan de NiHui NH-010. Dat zou betekenen 6mm motoren, en 150 mAh accu. Kans op binden met Spektrum is erg klein.

Misschien een domme vraag: valt aan deze dingetjes nog iets te fixen als er wat sneuvelt of is het dan meteen rijp voor de kliko?

Groeten,
Mischa

Ah, leuk! Dan ook maar 2 stuks bestellen, ook eentje voor mijn zoontje. Ik neem aan dat ze elkaar niet verstoren tijdens het vliegen?

Gr. Mischa

Back