probleem met aansturing van motoren Naze32 rev5

Discussie in 'Multicopters electronica' gestart door gerjaaaaan, 9 mrt 2016.

  1. gerjaaaaan

    gerjaaaaan

    Lid geworden:
    9 mrt 2016
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Zandberg
    Hallo,

    Een paar week geleden heb ik mijn eerste drone gekocht die ik zelf moet bouwen. Nu loop ik tegen een probleem aan.
    Als ik mijn throttle volledig omhoog doe worden alle motoren netjes op volle snelheid aangestuurd, maar na een seconde begint de naze motor 3 steeds minder aan te sturen. In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn esc`s of soldeerwerk lag. Echter zonder motoren doet dit probleem zich ook voor. ( zie filmpje: ).

    De naze die ik heb is een AfroFlight Naze32 Rev5 Acro FunFly Controller - Soldered version (Horizontal Pin) gekocht bij HobbyKing. Op deze naze staat de nieuwste CleanFlight.

    ik ben hier de hele dag al proberen om het op te lossen maar lukt helaas niet.

    Hebben meerdere mensen dit probleem (gehad)? of kent iemand misschien een oplossing?

    Ik hoor het graag!!!

    Groetjes
    Gerjan
     
  2. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Doet hij dit ook bij " echt vliegen " ? En stel je wisselt 2 esc even op de de Naze32...bijvoorbeeld 3 en 4, verplaatst het probleem dan ook naar motor/esc 4 ?
     
  3. gerjaaaaan

    gerjaaaaan

    Lid geworden:
    9 mrt 2016
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Zandberg
    Hallo,

    Ja bij echt vliegen doet hij dit helaas ook.
    Nee het probleem blijft bij 3.
    Zowel met esc's aangesloten als zonder esc's.
    Ik heb gisteravond contact gehad met hobbyking en de naze32 wordt omgeruild wegens een defect.
     
  4. Schiksie

    Schiksie

    Lid geworden:
    26 jul 2012
    Berichten:
    3.207
    Locatie:
    Elst( Gelderland)
    Mooi ja dat blijft de enige optie als alleen die uitgang het doet :)
     

Deel Deze Pagina