Problemen bij de RC4 Hybrid transponders

Bericht op de Mylaps site:

A small percentage of the first production batch of MYLAPS RC4 Hybrid transponders has a longer startup time than average. MYLAPS stands for the best quality, and we have taken all necessary measures to solve the issue. If your RC4 Hybrid Transponder belongs to the batch in question, and takes longer than 3 seconds to start up, then you can replace it with a new one for free.

MYLAPS RC - Check and replace

Mijn Transponder zat in de batch volgens de site.

Het testje meerdere keren gedaan om te kijken of hij er langer over doet maar volgens mij doet ie er bij mij nog geen of iets meer als een seconden over. Dus niets aan de hand.

Inderdaad, dat heb ik ook. één van mijn drie transponders valt in de eerste batch. Na 25 keer op starten kom ik ook steeds op een ruime seconden. Niets aan het handje!

Groet Robert

Ik zie het probleem niet zo en ik denk als dat het enige was er ook geen reden voor omruil is. Ik kan mij voorstellen dat dit door een half defect component kan komen of een verkeerd berekend circuit wat op een later moment meer problemen kan geven en daarom wel omruil nodig is.

Back