Hoewel ik, wat concept betreft, zeer tevreden ben over mijn Cockpit SX heb ik er een irritant probleem mee.
Ik heb een nieuwe 40mhz voorzien van een Assan setje, 2.4. Dat heb ik, voor een werktuigbouwer, erg netjes gedaan. (vindt ik, dus subjectief)
Hier kan je lezen hoe dat gegaan is: Ombouw MPX Cockpit-SX met Assan - F3K Nederland
Ik vermeld dit, omdat het (misschien) met mijn probleem te maken zou kunnen hebbben, om redenen die ik niet begrijp.
De zender heeft geheugen problemen. Wat merk ik op tijdens gebruik:
- Mixers kunnen zomaar weigeren (bijvoorbeeld snapflap)
- Geheugennamen hebben opeens vreemde tekens.
- geheugennaam is opeens weer wat hij was, voor de wijziging. (ik heb de gewoonte DLG's met ballast en zonder ballast apart geheugen te geven, met aparte trim/flapsettings. In de geheugennaam laat ik dat blijken door al dan niet de naam te laten eindigen op een 'b')
- Servo neutraal settings staan opeens 118% fout.
- Geheuges zijn VOLLEDIG foetsie
Zijn er mensen die hier meer mee te maken hebben gehad?
Ik heb een nieuwe 40mhz voorzien van een Assan setje, 2.4. Dat heb ik, voor een werktuigbouwer, erg netjes gedaan. (vindt ik, dus subjectief)
Hier kan je lezen hoe dat gegaan is: Ombouw MPX Cockpit-SX met Assan - F3K Nederland
Ik vermeld dit, omdat het (misschien) met mijn probleem te maken zou kunnen hebbben, om redenen die ik niet begrijp.
De zender heeft geheugen problemen. Wat merk ik op tijdens gebruik:
- Mixers kunnen zomaar weigeren (bijvoorbeeld snapflap)
- Geheugennamen hebben opeens vreemde tekens.
- geheugennaam is opeens weer wat hij was, voor de wijziging. (ik heb de gewoonte DLG's met ballast en zonder ballast apart geheugen te geven, met aparte trim/flapsettings. In de geheugennaam laat ik dat blijken door al dan niet de naam te laten eindigen op een 'b')
- Servo neutraal settings staan opeens 118% fout.
- Geheuges zijn VOLLEDIG foetsie
Zijn er mensen die hier meer mee te maken hebben gehad?
Laatst bewerkt: