raf
Forum veteraan
hallo
heb geen bal te maken met vliegen en toch hier mijn vraag
ik heb 4 printjes van zulke weg werp heli's
2 op 40 Mhz en 2 op 27Mhz
welke ideaal zijn voor mijn tak van de hobby
2.4 Ghz is waardeloos daar kan ik niets mee doen
ik bouw dus duikboten en met de drie kanalen van de heli's kan ik dus wel wat
nu het probleem is dat de achterste rotor bij de duikboten gebruikt zou worden om de duik tank te sturen(gewoon een motor met eind contacten geeft geen probleem)dus kan normaal aangesloten worden
maar ik kan alleen deze bedienen als de twee rotor motoren voldoende toeren maken
en dit zou ik dus anders willen
al staat de hoofd motor stil ik nog wel die achterste zou kunnen sturen
en ook een van de twee hoofd motoren onafhankelijk van de andere zou kunnen sturen
dus de vraag is er reeds iemand die ooit eens geprobeerd heeft aan de programmati van die stuur print iets te veranderen of is het allemaal ingebakken spul en niet
herprogrammeer baar
groetjes raf
heb geen bal te maken met vliegen en toch hier mijn vraag
ik heb 4 printjes van zulke weg werp heli's
2 op 40 Mhz en 2 op 27Mhz
welke ideaal zijn voor mijn tak van de hobby
2.4 Ghz is waardeloos daar kan ik niets mee doen
ik bouw dus duikboten en met de drie kanalen van de heli's kan ik dus wel wat
nu het probleem is dat de achterste rotor bij de duikboten gebruikt zou worden om de duik tank te sturen(gewoon een motor met eind contacten geeft geen probleem)dus kan normaal aangesloten worden
maar ik kan alleen deze bedienen als de twee rotor motoren voldoende toeren maken
en dit zou ik dus anders willen
al staat de hoofd motor stil ik nog wel die achterste zou kunnen sturen
en ook een van de twee hoofd motoren onafhankelijk van de andere zou kunnen sturen
dus de vraag is er reeds iemand die ooit eens geprobeerd heeft aan de programmati van die stuur print iets te veranderen of is het allemaal ingebakken spul en niet
herprogrammeer baar
groetjes raf