Hoi,
Een kleine 3 maanden geleden ben ik begonnen met de Diablo van 3d batix.
Wegen wat persoonlijk gedoe weer ff op een laag pitje gezet maar ben vandaag weer verder gegaan.
http://www.3dbatix.com/?view=plans&plane=diablo
Had de tekening toen geprint op 88cm spanwijdte omdat mn printer niet beter kon.
Alles al gesneden en geplakt, later landingsgestel enzo eronder gezet en toen niets meer.
Vandaag spuitlak gehaald. vliegtuig beetje bijgeschuurd langs de randjes.
Eerst lak getest op depron. En vreet dus weg
was er al bang voor maar kon ff geen waterbasis vinden in geel en rood.
Als ik het niet al te dik opzette gebeurde er niets dus heb hem inmiddels helemaal geel gespoten.
Nu hopen dat er morgen geen plasje vliegtuig op de grond ligt :lol:
Hij zou goed moeten vliegen maar we wachten af.
komt een Typhoon 6-3D op met 3Cellen 1000mah lipo.
Idee kleuren schema:
morgen rood erop zetten hoop ik en dan besturing inbouwen en motorsteun + motor.
Wilde hem eigenlijk voor morgen al af hebben maar verf droogt niet zo snel dus wordt weer wachten op de volgende goeie dag.
Een kleine 3 maanden geleden ben ik begonnen met de Diablo van 3d batix.
Wegen wat persoonlijk gedoe weer ff op een laag pitje gezet maar ben vandaag weer verder gegaan.
http://www.3dbatix.com/?view=plans&plane=diablo
Had de tekening toen geprint op 88cm spanwijdte omdat mn printer niet beter kon.
Alles al gesneden en geplakt, later landingsgestel enzo eronder gezet en toen niets meer.
Vandaag spuitlak gehaald. vliegtuig beetje bijgeschuurd langs de randjes.
Eerst lak getest op depron. En vreet dus weg

Als ik het niet al te dik opzette gebeurde er niets dus heb hem inmiddels helemaal geel gespoten.
Nu hopen dat er morgen geen plasje vliegtuig op de grond ligt :lol:
Hij zou goed moeten vliegen maar we wachten af.
komt een Typhoon 6-3D op met 3Cellen 1000mah lipo.
Idee kleuren schema:

morgen rood erop zetten hoop ik en dan besturing inbouwen en motorsteun + motor.
Wilde hem eigenlijk voor morgen al af hebben maar verf droogt niet zo snel dus wordt weer wachten op de volgende goeie dag.