Psygho (Emil)
Forum veteraan
Gisteren avond de leeraar leerling kabel gemaakt. Keurig ontstoord, mbv 4 10 micro henri spoeltjes in weerstands vorm. Keurig in de jackplug weggewerkt.
Want, we gingen vliegen!! (Aaalie) en ik.
Ik had al veel ge-simmed, ik denk wel een uurtje of 10 denk ik in totaal.
Ik vond het best eng, zeker omdat het mijn vliegtuig niet was. Want dat vond Aaalie zonde.. Die van hem was al zo lelijk , die werd bij iedere schade er mooier op! (zei hijzelf)
Enfin, met trillende knietjes, de boel getest, ja, alles werkte....
De kabel deed zijn werk, en alles deed het , ondanks de verschillende vliegmodussen , welke we onderling gebruiken...
Aangekomen op het veld, nogmaals alles getest, en good to go.
Aalie gooide hem weg, en trimde hem even uit, en bracht hem op hoogte.
Hij was vrij gevoelig op de roertjes, dus even een minuut of 3 wennen..
Daarna pakte Aaalie hem over en pakte hem zo uit de lucht!
Zo.. We binden de ontvanger aan jouw zender, en dan kan ik nog even met de heli,s vliegen, Ik heb niet zo heel veel stroom in de zenderaccu,want dat komt wel goed, je hebt mij niet nodig!
Wat, die 3 minuten dat je me gezien hebt ???:nooo: Dus.. Lekker is dat...
Ik had een hele andere insteek, mooi lekker an de kabel hangen, en vliegen, maar nee, ik moest het zelf doen!
Knikkende knietjes... Aaalie gooide hem weg, en ik vloog hem vanaf toen al zelf! Na een 15 minuten heb ik hem keurig geland. Een mooie zachte 3 punts landing.
Hierna nog een vlucht, Aaalie gooide hem weg,zonder te rennen, en ik had weer de controle.. Hij pakte even zijn cam erbij en maakte dit filmpje...
Let op dit is mijn 2e vlucht alleen! En weer een mooie landing!
Toen de 3e vlucht, ik moest ook opgooien... Ik hoorde helaas niets van het commentaar, dus ik gooide wat te zacht.. Gelukkig kwam hij goed neer..
De 2e poging was een suc6! Niet zo heel netjes, maar dat voor de 2e poging, ik vond het GEWELDIG!
Ook na deze vlucht en prachtige landing.....
Hier het filmpje:
Echt super vliegen!!
Psygho is piloot!
Aalie nog maals bedankt voor alles, en het grote vertrouwen!
Want, we gingen vliegen!! (Aaalie) en ik.
Ik had al veel ge-simmed, ik denk wel een uurtje of 10 denk ik in totaal.
Ik vond het best eng, zeker omdat het mijn vliegtuig niet was. Want dat vond Aaalie zonde.. Die van hem was al zo lelijk , die werd bij iedere schade er mooier op! (zei hijzelf)
Enfin, met trillende knietjes, de boel getest, ja, alles werkte....
De kabel deed zijn werk, en alles deed het , ondanks de verschillende vliegmodussen , welke we onderling gebruiken...
Aangekomen op het veld, nogmaals alles getest, en good to go.
Aalie gooide hem weg, en trimde hem even uit, en bracht hem op hoogte.
Hij was vrij gevoelig op de roertjes, dus even een minuut of 3 wennen..
Daarna pakte Aaalie hem over en pakte hem zo uit de lucht!
Zo.. We binden de ontvanger aan jouw zender, en dan kan ik nog even met de heli,s vliegen, Ik heb niet zo heel veel stroom in de zenderaccu,want dat komt wel goed, je hebt mij niet nodig!
Wat, die 3 minuten dat je me gezien hebt ???:nooo: Dus.. Lekker is dat...
Ik had een hele andere insteek, mooi lekker an de kabel hangen, en vliegen, maar nee, ik moest het zelf doen!
Knikkende knietjes... Aaalie gooide hem weg, en ik vloog hem vanaf toen al zelf! Na een 15 minuten heb ik hem keurig geland. Een mooie zachte 3 punts landing.
Hierna nog een vlucht, Aaalie gooide hem weg,zonder te rennen, en ik had weer de controle.. Hij pakte even zijn cam erbij en maakte dit filmpje...
Let op dit is mijn 2e vlucht alleen! En weer een mooie landing!
Toen de 3e vlucht, ik moest ook opgooien... Ik hoorde helaas niets van het commentaar, dus ik gooide wat te zacht.. Gelukkig kwam hij goed neer..
De 2e poging was een suc6! Niet zo heel netjes, maar dat voor de 2e poging, ik vond het GEWELDIG!
Ook na deze vlucht en prachtige landing.....
Hier het filmpje:
Echt super vliegen!!
Psygho is piloot!
Aalie nog maals bedankt voor alles, en het grote vertrouwen!
Laatst bewerkt door een moderator: