racebaan in tuin maken

hallo allemaal

ik zal mij maar voorstellen want ben nog nieuw hier.
ik ben dus stef ben en ben nog student en volg mechanische technieken. Ben nog maar pas met modelbouw bezig ben eerst begonnen met helikopters maar dat was niet echt iets voor mij.
Dus ben ik maar overgeschakeld naar elektro auto's.
Ik heb nu een traxxas rustler xl-5 en het is de bedoeling dat er nog eentje bijkomt rustler vxl of een traxxas slash vxl.

ik heb achteraan in he tuin een mooi grasveldje liggen waar niets met gedaan word en mag gebruiken van de ouders dus was ik van plan er een race baan van te maken .
Afgelopen 2weken heeft er een paard gestaan dus is he helft van het gras stuk gelopen een combinatie van zand en gras dus de perfecte ondergrond.
hier is al een foto van de ruwe afmetingen.

racebaan.jpg

Zou iemand kunne helpen met het ontwerp van de baan?
Het is dus de bedoeling om de baan een 2m of 2.5m breed te maken
de heuveltjes dacht ik van zand te maken ik heb gele en zwarte zant ter beschikking en deze goed aan te drukken en dan nat te maken zodat een stevige en harde ondergrond hebt maar ben nog wat aan het experimenteren wat het beste te gebruiken zwarte of gele en hoe te maken iemand miss nog tips?
En zoals de hoogte van de heuvels en de afstanden heb ik echt geen flauw idee van hoe ik dat het beste doe.

ik post zo snel mogelijk foto's van het stukje tuin

grtz stef

Zo iets zou ik doen

racebaan.jpg

Dan kan je onderin eventueel nog van L naar R rijden of je gaat het middenveld nog op.
Of enkel op het middenveld rondjes rijden.

Je hebt een erg mooie ruimte tot je beschikking zie ik. Ik zou een ietwat meer professionele baan proberen te maken en als je de beschikking hebt tot hout zelfs een echte rijdersstelling.

Mijn idee om dit stuk grond in te delen ziet er als volgt uit

racebaan.jpg

De rijdersstelling zit links net onder de inham.