Racedrone Setup Charpu

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door willieboom, 7 jun 2018.

  1. willieboom

    willieboom

    Lid geworden:
    26 jan 2012
    Berichten:
    50
    Goedemiddag,

    Ik ben al een tijdje van plan een racedrone te gaan bouwen. Ik zit nu te kijken voor dji goggles voor mijn mavic en ik dacht ik ga voor die race edition, in dat geval heb ik gelijk een fpv setup voor een racedrone.

    Ik ben aardig gecharmeerd bij de Setup van Charpu en wil dan ook een frame uit 1 geheel zodat er geen speling op zit. Zodoende heb ik voor de qav250 gekozen.

    Ik zit nu alleen met een aantal zaken waar ik nog niet over uit ben. Ik wil namelijk in het begin op 3s vliegen en later op 4s zodat ik niet gelijk met een vreselijk monster zit en ik het wat rustiger op kan pakken. Ik vlieg nu 8 jaar dus het zit er wel een beetje in maar dit nog lang niet ;).

    Dus welke setup ga ik gebruiken als ik in de toekomst 4s ga vliegen en hem nu dus een beetje wil knijpen.
    Ik kwam zelf uit op deze motors en esc.

    - Motor
    - Props
    - ESC

    Is iemand bekend met deze setup? is het een goede keus of niet?

    Verder ben ik aan het zoeken welke flightcontroler ik ga gebruiken. Ik wil het zo simpel mogelijk houden omdat het programmeren van deze dingen mij in het verleden niet altijd gemakkelijk afging. het liefst laat ik een setup in en wil ik klaar zijn. Maargoed het zal nu misschien ook wel eenvoudiger zijn dan 4 jaar geleden.

    - Flightcontroller

    Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
     
  2. onno10

    onno10 PH-SAM

    Lid geworden:
    28 sep 2013
    Berichten:
    1.969
    Locatie:
    Rosmalen
  3. willieboom

    willieboom

    Lid geworden:
    26 jan 2012
    Berichten:
    50
    Hoe zou hij me moeten helpen? ik kan niet heel veel vinden op die site ;)
     

Deel Deze Pagina