Radian of Radian Pro

• Topicstarter Topicstarter The Flyer
  • Startdatum Startdatum
T

The Flyer

Guest
Hoi!
ik heb eens een vraagje,ik heb me laatst een eflite blade 400 3D en een blade sr 120 gekocht maar heb totaal geen vliegervaring dus ben ik nu volop aan het oefenen op de Phoenix simulator.

Nu heeft iemand me verteld dat ik beter met de zwever Parkzone radian kan leren vliegen en dan pas overschakel naar de helicopters.
Nu is mijn vraag eigenlijk, koop ik dan best de 'oude' versie,dus de radian of de nieuwe versie,de radian pro.

wat zijn jullie ervaringen met deze toestellen en welke van de twee raden jullie mij aan.

alvast bedankt voor de reaktie.

Groeten
The flyer.

Onhandig, zeeeeer ouderwets advies van minstens 30 jaar geleden. Advies had moeten zijn: zoek deskundige live hulp/club, en begin pas met simmen nadatje daar geweest bent, voor je je op sim slechte gewoontes aanleert. Vervolgens EN live vliegen EN simmen.

Onhandig, zeeeeer ouderwets advies van minstens 30 jaar geleden. Advies had moeten zijn: zoek deskundige live hulp/club, en begin pas met simmen nadatje daar geweest bent, voor je je op sim slechte gewoontes aanleert. Vervolgens EN live vliegen EN simmen.

Bedankt voor je advies Ron, ik zal eens kijken of ik bij mij in de buurt een vliegclub vindt.

Nog veel vliegplezier .;)

alles valt of staat met de juiste begeleiding of je moet over super talenten beschikken maar helaas zijn dat uitzonderingen.

en eigenlijk maakt het dan totaal niet uit of het nu die radian pro of de gewone versie is.

easyglider of een schuimbovendekkertje is ook prima om te leren vliegen

veel suc6

franky

Back