RBC Cutlass, verdraagt deze 1200W powersystem?

Ik ben rond aan het kijken voor een 90mm edf toestel.

Er zijn een paar eisen die het toestel moet hebben.
Namelijk mid-wing. Dit is minder gevoelig op schade aan de vleugel tijdens landing. Maar dan blijft er niet heel veel meer over. En het moet een toestel zijn waarvoor je de vleugel niet af moet halen om aan je accu's te komen.
Een mogelijkheid zou zijn de F-16, maar daar vliegen er al zoveel van. Dus verder gaan zoeken, ben ik op de RBC Cutlass gekomen.
Een apart maar mooi toestel (misschien persoonlijke smaak, maar ik vind het mooi). Het bouwen is redelijk eenvoudig, geen rare hoeken of dergelijke.

Ik heb al een fan liggen, voor 6S, die daarmee 55A trekt. Komt dus op zo'n 1200Watt uit. Maar weet iemand of de cutlass dat kan hebben. Of houden de vleugels dit niet?
En wat is de ruimte voor de accu's?

hopelijk kan iemand mij helpen. Het is namelijk niet een toestel dat je veel ziet.

P4060005%20(Small).JPG

Dat was het antwoord waar ik op hoopte. En ook nog door een persoon die al een cutlass gebouwd heeft (en mogelijk gevlogen).

Ik heb al een midifan liggen met een 6S motor.
Lipo's heb ik ook al, maar kan zijn dat ik andere moet aanschaffen wegens het gewicht (te zwaar, zijn 5000mah cellen).

Ik heb de kit bij wemotec bestelt. Daar was hij 20 euro goedkoper dan bij RBC. Zelfs met verzendkosten was hij goedkoper. Nu wachten tot de deurbel gaat en de postbode er staat met het pakketje

Back