rc auto's in Sneek?

Discussie in 'Verenigingen' gestart door henrik-arjen, 9 feb 2012.

  1. Budgie

    Budgie

    Lid geworden:
    21 mrt 2010
    Berichten:
    98
    Locatie:
    ijlst
    Ik heb nog een zgan lrp s8bxr evo elektro te koop, misschien ook leuk voor jullie?
     
  2. henrik-arjen

    henrik-arjen

    Lid geworden:
    18 sep 2011
    Berichten:
    54
    Locatie:
    Sneek
    dat is ook een 1:8 toch? heb even gegoogled maar ik denk dat de prijs daarvan boven ons budget ligt. en aangezien wij allebij nu een 1:10 brushless truggy hebben en een 1:8 truggy nitro en allebij nog een onroad 1:10. zouden onze ouders ook niet blij worden als we nog een auto nemen denk ik. Toch bedankt voor het aanbod ;)

    mag toch vragen wat je ervoor wil?
     
  3. 50Miles

    50Miles

    Lid geworden:
    8 jul 2009
    Berichten:
    15
    Hallo allemaal,

    Ik heb goed in de gaten dat ik wel op een heel oud topic reageer, maar wil toch even deze vraag stellen.

    Zijn er anno 2014 nog steeds rijders in de omgeving Sneek actief? Ik woon zelf in Bolsward en ben nu, 8 jaar nadat ik de RC hobby aan de kant heb gezet (dom dom dom), weer bezig een HPI RS4 3EVO te overwegen (1:10 Nitro). Deze auto had ik destijds ook, en beviel erg goed!

    Nou is het natuurlijk velen malen leuker om met meerdere personen te rijden. Daarom toch deze vraag. Vermeld ook even wat voor auto je rijdt. Mocht het allemaal off-road zijn, dan moet ik me daar misschien maar op gaan focussen.
     
  4. Hornet30

    Hornet30

    Lid geworden:
    29 mei 2013
    Berichten:
    86
  5. 50Miles

    50Miles

    Lid geworden:
    8 jul 2009
    Berichten:
    15
    Daar was ik van op de hoogte, alleen erg jammer dat dit alleen electro is. Ben zelf toch wel een Nitro liefhebber.
     
  6. Exorcismr

    Exorcismr

    Lid geworden:
    19 sep 2014
    Berichten:
    4
    Hoi ,

    Excuus voor openen oude topic ,
    Maar zijn er nog meer rc rijders in friesland , omg sneek , bolsward (woonplaats) , joure ?
    Zijn hier weinig clubs in friesland. :(
    Ik rijdt met zowel onroad als offroad .
     
  7. Exorcismr

    Exorcismr

    Lid geworden:
    19 sep 2014
    Berichten:
    4
    sorry , drukte twee keer.
     
  8. Hornet30

    Hornet30

    Lid geworden:
    29 mei 2013
    Berichten:
    86
    Electro onroad in Drachten ;-)

    4 oktober hebben wij een demo voor een miniatuurbeurs in het Fries Congres Centrum in Drachten. Altijd welkom om ook mee te rijden ;-)
     
  9. 50Miles

    50Miles

    Lid geworden:
    8 jul 2009
    Berichten:
    15
    Hey Exorcismr, nog steeds actief? Ik woon in Bolsward en rij on-road 1:10 Nitro.
     
  10. peter hofstra

    peter hofstra

    Lid geworden:
    9 aug 2014
    Berichten:
    1
    richting joure bij de sauna en dan op het viaduct rechts. daar op het strandje rijden wij ook wel eens.
    s,avonds lekker rustig en de ruimte.
     
  11. 50Miles

    50Miles

    Lid geworden:
    8 jul 2009
    Berichten:
    15
    Ben inmiddels overgestapt op multicopter ;). Binnenkort hopelijk ook vliegtuig.
     

Deel Deze Pagina